آخرین خبرهااجتماعیاستان ها

از ۱۲ مدیر و ۱۰۷ کارمند نمونه شهرستان تالش تجلیل شد

کارمند نمونه

همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار از ۱۲ مدیر و ۱۰۷ کارمند نمونه شهرستان تالش در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تجلیل شد.

به گزارش تدبیر شرق، فرماندار این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و همچنین یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : کارمندان عزیز باید رفتار و منش شهید رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند تا رضایت مردم و خداوند را بدست آورند.

سید عیسی مهدوی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند افزود : خدمت صادقانه و حسن رفتار با مراجعین باید در اولویت کارکنان زحمت کش ادارات سطح شهرستان تالش قرار بگیرد .

وی با اشاره به اینکه تفاوت کارمندان ما با سراسر دنیا ، حضور دین در زندگی آنان است ، افزود : کارکنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره برای رضای خدا و در راستای ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا،با تمام مشکلات موجود صادقانه خدمت می کنند.

فرماندار تالش با بیان اینکه دولت تدبیر و امید همواره بدنبال استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های نظام است، تصریح کرد :ملت و دولت همواره با صلابت ،اقتدار و وحدت و همدلی در مقابل تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان ایستاده اند.

مهدوی با تاکید بر اینکه اگر منصفانه قضاوت کنیم سیاست خارجی دولت تدبیر و امید قوی و مستحکم بوده است ، گفت : سیاست های دولت در سطح بین المللی تاثیرات بسزایی داشته است به طوری که به دشمنان ما نیز ثابت شده است که هیچکس حق تصمیم گیری برای مسایل کشور ما ندارد.

وی با بیان اینکه کارمندان ما باید با روی خوش،صبر و بردباری با مردم رفتار کنند،بیان داشت: کارکنان باید راه درست و منطقی حل مشکلات را برای مرا جعین بیان کنند و اینجاست که نمونه بودن نمود پیدا میکند.

فرماندار تالش در پایان با اشاره به اینکه امروز از ۱۲ مدیر و ۱۰۷ کارمند نمونه شهرستان تالش تجلیل می شود ،اظهار داشت از زحمات تمامی کارکنان دولت در شهرستان تالش که با تلاش های خود به دنبال پیاده سازی برنامه های دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تقدیر و تشکر می نمایم.

لازم به ذکر است غلامحسین بختشاهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، محمدتقی اصلح نژاد رئیس اداره آب و فاضلاب شهری ، محمد قلی نژاد رئیس اداره تعاون روستایی ، عارف شادکام رئیس اداره محیط زیست ، بهزاد رحیمی نژاد رئیس اداره تعزیرات حکومتی ، ایرج علیزاده رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مهریار موسی نژاد رئیس اداره گاز ، فردین نورزاد رئیس اداره ثبت اسناد ، رضا جوادی رئیس اداره بنیاد مسکن ، قدرت رحمانی رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بهرام بهرام پور رئیس امور آب و بهرنگ بهرامی معاون اداره گاز به عنوان مدیران نمونه شهرستان تالش و همچ از ۱۰۷ کارمند نمونه ادارات و نهاد های شهرستان معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم از ۹ خانواده شهید معظم کارمند نیز تجلیل صورت گرفت .

کارمند نمونه

/روابط عمومی فرمانداری تالش

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا