آخرین خبرهااجتماعیاستان ها

واگذاری دبیرخانه مباحث زیست محیطی کلانشهر رشت به پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی

پژوهشکده محیط زیست

شهردار رشت از واگذاری دبیرخانه مباحث زیست محیطی کلانشهر رشت به پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش تدبیر شرق، ناصر حاج محمدی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنای گیلان با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه های کلانشهر رشت می توانند در توسعه این شهر نقش موثری داشته باشند.

وی افزود: خبرگزاری ایسنا یکی از رسانه های با ارزش استان است که به علت قرار گیری در بدنه سازمان جهاد دانشگاهی که خود ظرفیتی ارزشمند برای استان است، می تواند مجموع شهرداری را در جهت تحقق اهداف برنامه ریزی شده یاری کند.

حاج محمدی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم شهر رشت که دغدغه مجموعه شهرداری و رسانه ها قرار گرفته، مشکلات زیست محیطی شهرستان رشت است که عمده ترین مشکل آن موضوع پسماند و آلودگی رودخانه های گوهررود و زرجوب است.

وی تصریح کرد: این دو رودخانه که می توانند در صورت احیاء، درآمدی مناسب را نصیب استان کنند، هم اکنون به دلیل ورود فاضلاب از وضعیت نامناسبی برخوردار هستند.

شهردار رشت ادامه داد: اگر چه در زمان تحویل سمت شهردار رشت به اینجانب، کشتی این مجموعه به گل نشسته بود، علیرغم مشکلاتی که وجود دارد حل مشکلات زیست محیطی استان از اولویت های کاری ما قرار گرفته است.

حاج محمدی اظهار کرد: مابه دنبال درآمد پایدار در شهرداری هستیم و هم اکنون سرمایه گذاری بزرگی برای شهر رشت در حال رقم خوردن است و همچنان تلاش مضاعف خواهیم داشت تا بسترهای بیشتری برای تسهیل در کار سرمایه گذاران در کلانشهر رشت صورت گیرد.

شهردار رشت با بیان اینکه این نوید را به مردم می دهیم که رشت به سمت توسعه به حرکت است، گفت: امیدواریم به زودی اعتماد عمومی را به مدیریت شهری برگردانیم.

وی از انجام اقدامات نهضت آسفالت در محلات رشت با رشد چشمگیر نسبت به گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: بهسازی محیط شهری منجر به افزایش نشاط در بین مردم شهر رشت خواهد شد.

حاج محمدی با بیان اینکه خبرنگاران در عرصه تولید خبر و اطلاع رسانی کمک شایانی به مردم شهر رشت می کنند، تصریح کرد: مردم مصرف کننده نهایی تولید خبر هستند و انعکاس اخبار صحیح و برنامه های واقعی شهرداری مردم را راغب به کمک و حمایت از شهرداری در جهت تحقق اهداف این مجموعه می کند.

شهردار رشت، وجود پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی کشور در کلانشهر رشت را ظرفیت ارزشمندی برای رشت دانست و افزود: خود باوری در این مجموعه کاملا مشهود است و ما از این ظرفیت کم نظیر بیش از پیش برای خدمت به شهر و مردم بهره خواهیم گرفت.

وی از واگذاری دبیرخانه مباحث رشت به پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: در زمان مسئولیت کاری خود در شهر رشت تلاش خواهم کرد تا از پتانسیل های سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری و از میان برداشتن مشکلات شهر بیش از گذشته بهره بگیریم.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا