آخرین خبرهااستان هافرهنگی و هنری

لاهیجان آماده میزبانی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند است

جشنواره شهروند

رییس شورای اسلامی شهر و دبیر شورای سیاست گذاری تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از آمادگی برای میزبانی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند خبر داد.

به گزارشتدبیرشرق;جوادنجارتمیزکار در جلسه ستاد اجرایی جشنواره افزود: با برنامه ریزی این ستاد و حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر ، مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و پشتیبانی فرماندار و اعضای شورای تأمین و مسئولان شهرستان تدابیر لازم برای برگزاری دهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند اندیشیده شده است.
وی اضافه کرد: پس از ۱۰ سال جشنواره تئاتر شهروند از نهالی کوچک به درختی تنومند تبدیل شده و امسال بنا داریم همزمان با دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم متفاوت تر از سال های قبل به استقبال جشنواره شهروند برویم.
وی با قدردانی از مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از معدود جشنواره هایی است که هم به لحاظ مادی و هم معنوی مورد عنایت و توجه مرکز هنرهای نمایشی کشور قرار می گیرد.
تمیزکار اضافه کرد: سال گذشته همکاران شهرداری از رفتگران تا مسئولان در برپایی جشنواره تلاش کردند.
محمدعلی صادق حسنی دبیر اجرایی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هم در این جلسه گفت: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از ۲۶ مرداد ماه با حضور گروه های نمایشی از سراسر کشور در نقاط مختلف شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.
وی افزود: امسال برای نخستین بار فضایی در پارک بعثت برای دفتر دبیرخانه دائمی تئاتر شهروند اختصاص و تجهیز شده و همه برنامه ریزی های این جشنواره در دبیرخانه انجام می گیرد.
وی گفت: با توجه به اینکه جشنواره شهروند امسال ۱۰ ساله می شود برنامه های متنوعی برای دهمین دوره جشنواره تدارک دیده ایم.

/روابط عمومی جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا