آخرین خبرهااستان ها

سرپرست استانداری گیلان در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی : محتوای سند آمایش مبنای فعالیت های حوزه های اقتصادی قرار گیرد

استانداری

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه گیلان استانی پیشتاز در تهیه سند آمایش سرزمین بوده است ،تاکید کرد: باید از محتوای این سند و بانک اطلاعاتی به خوبی بهره مند شد و آن را مبنای فعالیت ها قرار داد.

به گزارش تدبیر شرق ، عصر امروز نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به ریاست سرپرست استانداری گیلان و با حضور فعالان حوزه تولید ، صنعت و کشاورزی برگزار شد.
در این نشست دکتر ارسلان زارع با بیان اینکه فعالان بخش خصوصی عرصه های تولید ، صادرات و خدمات رکن اساسی توسعه استان محسوب می شوند،تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از فعالان همه بخش های اقتصادی اعم از صنعت، کشاورزی، تجارت و بازرگانی حمایت و پشتیبانی کنند و در تسهیل امورات آنان بیش از پیش کوشا باشند .
زارع افزود: علاوه بر اولویت های گذشته صنعت استان، می توان با سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر و نو به عنوان اولویتی مهم برای استانمان حسب ضرورت توجه بیشتری به حفظ محیط زیست کرد و در راستای توسعه پایدار استان گام برداشت.
سرپرست استانداری گیلان بر لزوم تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی زمین در استان در جهت سهولت بخشی به فرایند سرمایه گذاری های بخش خصوصی در استان تاکید کرد و یادآور شد: ارائه اطلاعات دقیق از اراضی موجود و مناسب فعالیت های اقتصادی در استان و کاربری آن ها می تواند بخشی از انتظارت علاقمندان به سرمایه گذاری در استان را برآورده نماید.
دکتر زارع در پایان با تشکر و تقدیر از تولیدکنندگان و صادرکنندگان گیلان،از آنها خواست تا با وجود مشکلات پدیده آمده اقتصادی پیرو تحریم های ظالمانه آمریکایی ها، مقاومت کرده و با حمیت همیشگی در راستای منافع ملی بیش از پیش کوشا و موثر باشند.

/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا