آخرین خبرهااستان ها

سفرهای هفتگی معاونین استانداری گیلان به شهرستانها از امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به شهرستان لاهیجان آغاز شد

لاهیجان

مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری های ویژه استانداری در فرمانداری لاهیجان گفت : حسب دستور استاندار محترم برنامه‌سفر معاونین ایشان تنظیم و به فرمانداری ها اعلام شد که این برنامه ها از امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران کل استان به شهرستان لاهیجان آغاز شد.

یوسف گلشن گفت : در این سفرها هر کدام از معاونین سیاسی ،امنیتی و اجتماعی ،هماهنگی امور اقتصادی ،هماهنگی امور عمرانی و توسعه مدیریت و منابع باهمراهی مدیران کل ستادی استانداری و مدیران مرتبط استانی بر اساس برنامه تنظیمی ستادهماهنگی و پیگیری های ویژه در هر ۱۶ شهرستانها حضور می یابند.
وی ادامه داد :این سفرها از امروز آغاز و تا ابتدای بهمن ماه ادامه خواهد داشت و در هر هفته دو معاون استاندار یک روز کامل در شهرستان ها حضور می یابند .

مشاور استاندار گفت : برگزاری جلسات رونق تولید و رفع موانع تولید،کارگروه اشتغال ،بررسی اجرای شیوه نامه های ساماندهی آب بندان ها و رودخانه ها و شناگاه ها ، بازدید از مهم ترین پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری ،دیدار با نمایدگان اقشار و اصناف و سازمان های مردم نهاد و بررسی مسائل مرتبط با کارمندان و کارکنان و مباحث فرهنگی و اجتماعی از مهم ترین برنامه هایی است که در این سفرها انجام می شود.

دبیرستاد هماهنگی و پیگیری های ویژه استانداری با بیان اینکه برنامه سفرهای هفتگی مدیران کل به شهرستان ها نیز با هماهنگی فرمانداران در فصل تابستان به مدیران مربوطه ابلاغ شد گفت : این سفرها نیز از امروز در صومعه سرا با سفر مدیرکل منابع طبیعی استان آغاز شد.

یوسف گلشن خاطرنشان کرد :سفر معاونین استاندار و مدیران کل به شهرستان ها همواره در همه دوره ها وجود داشته اما اینکه دارای نظارت و برنامه ریزی منسجم و پیگیری روزانه اجرای مصوبات از سوی استانداری باشد اقدامی ابتکاری و جدید محسوب میشود که بر اساس بخشنامه ابلاغی استاندار انجام می شود
وی گفت : با توجه به پایان دور اول سفرهای هفتگی مدیران کل به شهرستان جلسات پیگیری مصوبات آن به ریاست استاندار محترم انجام می پذیرد تا وعده های داده شده به مردم در شهرستان حتما عملی شود.

دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری های ویژه خاطرنشان کرد :حسب تاکیدات دکتر سالاری در این سفرها به دنبال کارهای تبلیغاتی و تشریفاتی نیستیم و تلاش می شود باتوجه به محدودیت اعتبارات و امکانات بر اساس اولویتها اقدام شود.
وی گفت : حضور از نزدیک مدیران در شهرستانها بویژه روستاها که امکان دسترسی به مدیران استانی را کمتر دارند در تسریع کاهش مشکلات و آشنایی هرچه بیش تر از کاستی ها نقش دارد.

گفتنی است برگزاری ستاد تسهیل رفع موانع و رونق تولید ،کارگروه اشتغال ، نشست بررسی آخرین وضعیت ساماندهی آب بندان ها و تالاب ها و بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی از برنامه های سفر یکروزه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و هیئت همراه به لاهیجان است

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا