استان ها

واردات غیربومی ها در دستور کار شهردار رشت/ چرا شهردار رشت به دنبال تغییر بازرسی و‌حراست شهرداری است؟

واردات غیربومی

حتی اگر حاج محمدی تغییرات در روابط عمومی و مهمتر از آن حراست و بازرسی شهرداری را ضروری دیده، چرا به دنبال انتصاب نیروهای وارداتی و غیربومی که بی تردید در اوج هماهنگی با وی به سر می برند، می باشد؟

به گزارش تدبیرشرق، ناصر حاج محمدی امروز در اقدامی عجیب فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی شهرداری را برکنار و یک غیربومی را بعنوان سرپرست روابط عمومی شهرداری برگزید.

حجت الاسلام تهم، سرپرست جدید روابط عمومی شهرداری رشت اصالتا ایلامی و از کارمندان شرکت دخانیات ایران می باشد.

این انتصاب در حالی به وقوع پیوسته است که گفته می شود حاج محمدی قصد دارد چندین نیروی غیربومی دیگر را در حساس ترین پست های شهرداری همچون معاونت برنامه ریزی بگمارد.

این در حالی است که شهردار رشت پیش تر مدعی شده بود که تا دو ماه دست به تغییرات در پست های مدیریتی نخواهد زد و در این فرصت دو‌ماهه به بررسی عملکرد مدیران خواهد پرداخت.

همچنین گفته می شود حاج محمدی در نظر دارد تغییراتی را در راس حراست و بازرسی شهرداری رشت اعمال کرده و دو نیروی وارداتی دیگر را بر ریاست این دو‌ بخش حساس بگمارد. شنیده ای که اگر صحت داشته باشد، این سوال را به ذهن متبادر می کند که چرا شهردار در نخستین روزهای ورود خود به جای ایجاد تغییر در مناصب اجرایی مستقیما به سراغ دو‌نهاد حساس نظارتی شهرداری که از قضا کمترین نارضایتی از عملکرد آنان وجود داشته، رفته است؟!

حتی اگر حاج محمدی تغییرات در روابط عمومی و مهمتر از آن حراست و بازرسی شهرداری را ضروری دیده، چرا به دنبال انتصاب نیروهای وارداتی و غیربومی که بی تردید در اوج هماهنگی با وی به سر می برند، می باشد؟

از اعضای شورای شهر رشت که پس از ۱۰ ماه اداره شهر بدون شهردار، حاج محمدی را بعنوان شهردار رشت برگزیده اند، انتظار می رود که در برابر تغییراتی که ممکن است فسادآور باشد ایستادگی نمایند چراکه شنیده هایی که از شهرداری رشت به گوش می رسد بیانگر تغییر مدیران شایسته و واردات اتوبوسی غیربومی ها به شهرداری است.

/خزرآنلاین

مطالب پیشنهادی

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام : جهت اطلاع سایت محترم تی نیوز آقای علی تهم کارمند شرکت دخانیات ایران نیستند و ایشان چند ماه است که بعنوان مشاور امور رفاهی مدیر عامل شرکت دخانیات انتخاب شده اند.

  2. سلام
    بهتر نیست اقای حاج محمدی توصیه کنند خانم قدیمی معوقات بسیار زیادی که بر دوش شهرداری گذاشته را پرداخت کنند
    حمایت از یک متخلف چه نفعی برای این اقا دارد باید بررسی شود

  3. این وارادتی ها شایسته نیستند یا جیب شما خالی می شود؟
    اگر مدیران قبلی این قدر که می فرمایید شایسته بودند چرا طلب های مردم را پرداخت نکردند
    حرف مفت بس است
    از شهردار باید حمایت شود تا بساط مفت خورانی مثل شما برچیده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا