آخرین خبرهااستان ها

کسب افتخار پیشرو بودن لاهیجان در افتتاح پروژه های بند 《ق》

در نشست حیدری نژاد مدیریت اداره گاز شهرستان لاهیجان با اصحاب رسانه مطرح شد؛

به گزارش پایگاه خبری تدبیر شرق ، رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان، صبح روز پنجشنبه دوم خرداد طی نشستی با اصحاب رسانه شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل، از همیاری و همکاری خبرنگاران در هفت سال مدیریت خود در اداره گاز شهرستان سیاهکل و لاهیجان، تقدیر و تشکر کرد. بیش از ۳۰ خبرنگار و عکاس از شهرهای سیاهکل و لاهیجان، در این مراسم حضور داشتند! این مراسم تقدیر از اهالی رسانه با این حجم خبرنگار را از سوی مدیری در لاهیجان، به خاطر نداریم! اصولا برخی از مدیران، حوزه رسانه را خیلی جدی نمی گیرند!…

رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان در ابتدای سخنان خود با وام گیری شاه بیتی از حضرت حافظ گفت:

«بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم/ فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم»

حیدری نژاد آنگاه ادامه داد: همانگونه که مستحضرید افتخار داشتم ۷ سال با عنوان مدیر مجموعه گاز، خدمت مردم خوب و بافرهنگ شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل باشم، و در طول این ۷ سال فراز و فرودهای زیادی داشتیم که شما اصحاب رسانه با توجه به اهمیت اطلاع رسانی، همواره به عنوان بازوهای توانمند و یاری رسان، به ویژه در افتتاحیه ها و بحران ها، همیشه در کنار ما بودید. همواره

به دنبال فرصتی بودم تا بتوانم از خانوادهٔ رسانه در این دو شهر، تقدیر و تشکری هرچند کوچک داشته باشم.

به همین دلیل روز سوم خرداد که سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز است را غنیمت شمردیم تا هم از شما عزیزان قدردانی کنیم، هم این روز بزرگ در تاریخ معاصر را، گرامی بداریم.

مدیر اداره گاز شهرستان لاهیجان در ادامه به بیوگرافی خود اشاره کرد و گفت: سال ۱۳۵۲، در یک خانواده متوسط در لاهیجان به دنیا آمدم، تحصیلاتم در مقطع لیسانس، مهندسی شیلات و محیط زیست با گرایش مهندسی محیط زیست بود و پایان نامه ام را با عنوان «ضرورت ایجاد کمپوست/ تبدیل زباله به کود» در رشت ارائه دادم. مقطع کارشناسی ارشد را در مدیریت بازرگانی با گرایش مدیریت تحول پشت سر گذاشتم. پایان نامه ام در این مقطع هم با عنوان « تاثیر ارتباطات سازمانی بر بحرانها و مدیریت بحران» ارائه کردم. آنگاه دکترای خود را نیز در مدیریت بازرگانی ادامه دادم.

وی در ادامه به سابقه کاری خود در وزارت نفت اشاره کرد و بیان کرد: با ۲۲ سال سابقه کارمند رسمی وزارت نفت هستم. شروع سابقهٔ اجرایی ام از سال ۱۳۷۶ و از تهران بود، در پتروشیمی اراک، ماهشهر و عسلویه حضور داشته ام. کارم را در تهران و در شرکتهای تابعهٔ وزارت نفت، در پستهای مختلف؛ اعم از کارشناسی، اجرایی و مدیریت واحدهای مختلف گذرانده ام و سپس در سال ۸۸ تصمیم به حضور در گیلان گرفتم تا در کنار تجربه های عملیاتی، ستادی و وزارتخانه ای، تجربهٔ حضور و خدمت رسانی به مردم منطقه و استان گیلان را نیز در کارنامه ام داشته باشم.

دکتر حیدری نژاد در ادامهٔ صحبتهایش اذعان داشت: از سال ۹۱ تا ۹۳ با عنوان مدیر مجموعهٔ گاز، توفیق حضور در شهرستان سیاهکل را داشته و پس از آن با عنوان مدیر اداره گاز شهرستان لاهیجان افتخار خدمت رسانی به مردم این خطّه را دارم.

یکسال پس از حضور در شهرستان سیاهکل در سال ۹۲ روستاهای چوشل، زیارتگاه، برپشته سر، بیجارپشت، روبرابر، سرارود، کرف کل، کل سرا، کیش محله، نیج و … به لطف خدا و همکاری مجموعه اداره گاز، گازدار شدند.

مدیر اسبق اداره گاز سیاهکل در ادامه یاد آور شد: در سال ۹۳ مصادف با سوم خرداد و با همت مجموعه اداره گاز سیاهکل، اقتخار داشتیم مراسم افتتاح و بهره برداری گازرسانی به شهر دیلمان، اسپیلی، آسیابر، اشکوی، باباولی، خاک شور، قشلاق، لور، گولک، میکال، گرماور و… با روشن کردن مشعل گاز در مسجد جامع دیلمان برگزار کرده ایم.

دکتر رضا حیدری نژاد دستاوردهای اداره گاز شهرستان لاهیجان پس از ورود به این شهر را برشمرد و اظهار کرد:

ارتقاء جایگاه اداره گاز لاهیجان در بین ادارات شهرستانها و مرکز استان، با لطف خدا و کمک همکاران و همدلی اصحاب رسانه.

پایان گازدار کردن ۹۰ روستای بدون گاز از ۱۸۰ روستای لاهیجان (۹۰ روستا از قبل گازدار بود) به همت و همکاری مجموعهٔ اداره گاز شهرستان لاهیجان، در خرداد ۱۳۹۵، که در همین راستا لاهیجان به عنوان شهرستان «سبز» بهره مند از نعمت گاز معرفی گردید!

گازدار کردن ۱۵۵ خانوار در روستاهای کلشتاجان و انارستان که به دلیل مشکلات مربوط به طرح اتوبان بدون گاز بودند.

کسب افتخار پیشرو بودن لاهیجان در افتتاح پروژه های بند «ق» تبصره ۲ بودجه سال ۹۳ در سطح کشور.

وی در خصوص انجام کارهای زیربنایی و زیرساختی که از سوی اداره گاز در شهرستان لاهیجان انجام شده است را اینگونه برشمرد:

احداث ایستگاههای تقلیل فشار در روستاهای زمیدان، کوه بیجار، دهسر تموشل، گوکه، پهمدان، شیرجه پشت و سراجار با هدف جلوگیری از افت فشار در زمستان و اوج مصرف.
رینگ کردن شبکه های گاز لاهیجان با شهرستانهای همجوار مانند سیاهکل، آستانه و لنگرود در چهارچوب توسعهٔ پایدار. (آخرین مورد، اجرای رینگ خط تغذیه ای بود که از میدان گیل تا میدان ابریشم انجام شد.)
گازدار کردن تمام صنایع شهرستان لاهیجان از قبیل کارخانجات چای، برنجکوبی ها، شالیکوبی ها، پرورش دام و طیور، و تمام مجموعه ها و اماکنی مانند ورزشگاهها و استخر و….

رئیس اداره گاز لاهیجان همچنین در مورد اقداماتی که در چارچوب مسئولیتهای اجتماعی اداره گاز شهرستان لاهیجان انجام شده را اینگونه شرح کرد:

بسترسازی و احداث پارکینگ حدود ۴۰۰۰ مترمربع روبروی اداره گاز به جهت تکریم ارباب رجوع و استفادهٔ شهروندان.
ایجاد مجموعهٔ ۲۰۰۰ متری نهالستان به یاد ۶۵۰ شهید سرافراز لاهیجان در ۱۸ اسفند سال ۹۵ (تنها اداره ای که در سطح استان چنین اقدامی انجام دادیم.)
ایجاد یک نمازخانهٔ بین راهی و ۶ سرویس بهداشتی.
بازسازی حدود ۸۰۰ متر مربع ساختمان اداره گاز لاهیجان و رودبنه.
تشکیل مجموعهٔ سفیران انرژی و جذب نیروهای همیار گاز که در استان گیلان بی نظیر است، اعضای این مجموعه شامل؛ برخی از کارکنان ادارات شهرستان، بسیج، هلال احمر، دهیاران، شوراها، انجمن های مردم نهاد مانند بوم بانان هستند که همیشه همیار و همراه ما هستند.

همهٔ اعضا دارای Certificate و گواهینامه هستند که در بایگانی اداره موجود است. کما اینکه در سالهای گذشته در بحران برفی که داشتیم، مثلا در روستاهایی مانند سراش که راه مسدود شد و آب و برق و مخابرات قطع گردید، اما گاز پایدار بود و باعث شد تا مردم از گرما، آب و پخت و پز برخوردار باشند.

راه اندازی مرکز پیام ۱۹۴ در استان گیلان، جهت اطلاع رسانی متمرکز.
راه اندازی سیستم قرائت آنلاین در لاهیجان که در کل استان اجرایی شد.(بجای دو مرحله قرائت کنتور_ارسال قبض، در یک مرحله هردو عمل را آنلاین انجام می دهیم.)

دکتر حیدری نژاد در پایان سخنان خود از اهالی رسانه بابت ۷ سال همراهی، از کارکنان ادارات لاهیجان و سیاهکل، مدیران عامل گاز، از مجموعه مدیران دو شهرستان، شوراها، دهیاران، شورای تامین، فرمانداران ادوار مختلف، دادستان، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه، نمایندگان ادوار، سفیران انرژی و همهٔ همیاران گاز تقدیر و تشکر کرد.

این جلسه با پرسش اصحاب رسانه ادامه پیدا کرد.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا