آخرین خبرهااستان ها

نماینده آستانه اشرفیه: تخصیص مجدد ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات چای مایه تاسف است

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس با انتقاد از تخصیص مجدد ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات چای گفت: یا ما نتوانسته‌ایم صدای خود را به گوش دولت برسانیم و یا دولت گوش شنوا برای فریاد ما ندارد.

 محمدحسین قربانی امروز در رشت با انتقاد از عملکرد جهاد کشاورزی در تولید محصولات در مواجه‌شدن با نوسانات ارزی اظهار کرد: جهاد کشاورزی در حوزه تولید و توزیع محصولات کشاورزی در مواجه باسیاست‌های ارزی و نوسانات آن موفق نبوده است.

وی با اشاره به تخصص و تجربه جهاد و لزوم بهره‌گیری از آن در مواجه با تنگ‌دستی‌ها افزود: کشاورزی محور توسعه گیلان است و در این زمینه جهاد نباید جزیره‌ای عمل کند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عقب‌ماندگی جهاد در شاخص تجهیز اراضی کشاورزی بیان کرد: استان مازندران در تجهیز اراضی از گیلان جلوتر است و گیلان در این شاخص از برنامه عقب‌مانده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بهترین راه حفظ اراضی را تجهیز آن‌ها برشمرد و افزود: اگر تجهیز اراضی در گیلان صورت نگیرد تهرانی‌ها در زمین‌های ما خانه ساخته و فرزندانمان سرایدار آن‌ها خواهند بود.

قربانی از بازگشت مجدد تخصیص ارز به واردات چای به‌شدت انتقاد و تصریح کرد: تخصیص ارز دولتی به چای که کالای اساسی نیست مایه تأسف است و این نشان‌دهنده این است که یا ما نتوانسته‌ایم صدای خود را به گوش دولت برسانیم و یا دولت گوش شنوا برای فریاد ما ندارد.

وی با اشاره به دغدغه جهادی‌ها در کمبود نیروی انسانی گفت: جهاد کشاورزی زیرمجموعه دولت است و مدیر ارشد دولت در استان یعنی استاندار نیز باید متوجه کمبود نیرو باشد، اگر قرار است نیرویی نیز جذب شود نیز بهتر از گیلانی‌ها سراغ نداریم.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا