آخرین خبرها

راهکار بهبود فضای کسب و کار را در ستاد پیدا کنیم

حمید طهایی :

راهکار بهبود فضای کسب و کار را در ستاد پیدا کنیم

استان‌ها > البرز – استاندار البرز عصر شنبه در سی و نهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن شهدای دولت گفت: کارگروه های ستاد به فعالیت های خود ادامه دهند و وظایف 24 گانه ستاد نیز مرور شود و اگر لازم بود به کارگروه ها ابلاغ شود.

به گزارش خبر آنلاین ، وی با اشاره به اینکه کارهایی که روی زمین می ماند در کارگروهی جدید پیگیری شود افزود : باید تلاش کرد تا فضای کسب و کار بهبود پیدا کند،این یک کار فرادستگاهی است بنابراین راهکارهای تحقق آن را باید در ستاد پیدا کرد.
طهایی با اشاره به اینکه در سیستم اداری مسیر انجام وظایف باید با تدبیر کوتاه شود و بعنوان دستور کار جدای از تکالیف ملی دیده شود ادامه داد : کار اقتصاد مقاومتی فقط به یک دستگاه ها محدود نمی شود، لذا باید نقش آفرینی روحانیت معزز و سایر دستگاه ها در شهرستانها و..نیز در سال جدید دیده خواهد شد.
استاندار همچنین در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات سی و نهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در جمع رسانه ها گفت: طرح شرکت ساتا،نیمه دولتی طرح بزرگی با بیش از 850 هزار متر مربع در حوزه تفریحی،گردشگری و اداری را مطرح کردند که نیاز به بازنگری دارد و یکی از کارهای ارزشمند سرمایه گذاری در استان است که مجموعه ای است باکاربری تفریحی،ورزشی،هایپر،تجاری .
وی تصریح کرد : با مرور بر عملکرد ستاد در سال گذشته،بهبود وظایف و مسولیت ها جامع تر و گسترده تر دیده شود و با ابلاغ وظایف از کارگروه های موجود استفاده شود و همیشه در جهت ارتقا کار و تکامل بخشی به دیدگاه ها با هدف بهبود بازنگری کنیم.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا