آخرین خبرهااستان ها

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت: ساخت قبور در فاز جدید وادی باغ رضوان/ اعزام کارکنان واحد عروجیان سازمان آرامستان به مشهد

سهراب راستگو

به گزارش تدبیرشرق به نقل از واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، سهراب راستگو رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت در هفتاد و هشتمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد.

سهراب راستگو اظهار کرد: سازمان آرامستان ها مانند سال های گذشته بر حسب وظیفه ذاتی خود نسبت به توسعه و ارتقای فضای سبز اقدام کرده و در فاز جدید آرامستان اقدام به درختکاری کردیم تا هم زمان با احداث قبور جدید فضای سبز محیا باشد.

وی با اشاره به افزودن سه ناوگان خودرویی جدید به سازمان آرامستان های شهرداری رشت بیان داشت: سعی کردیم نسبت به تعمیر و بازسازی ناوگان فرسوده سازمان آرامستان ها اقدام کنیم.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت از ساخت قبور جدید در وادی جدید باغ رضوان خبر داد و گفت: تمام تلاش ما این بود تمامی مصالح را از درون سازمان تهیه کنیم و در مواقع ضروری مصالح مورد نیاز ما از سازمان عمران شهرداری خریداری می شود.

راستگو با اشاره به سختی کار کارکنان واحد عروجیان سازمان آرامستان ها بیان داشت: برای قدردانی از زحمات فراوان آنان همکاران این واحد به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی سم پاشی محوطه و ضد عفونی کردن قبور، نصب برج نور در پارکینگ وادی تازه آباد، تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی وادی تازه آباد، کاشت گل و گیاه و … را از دیگر اقدامات سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری رشت عنوان کرد.

راستگو سازمان آرامستان ها را یک سازمان معنوی دانست و یاد آور شد: نگاه ما در سازمان نگاه درآمد زایی نیست و به دنبال خدمت رسانی به شهروندان هستیم.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری رشت همچنین با اشاره به برنامه های این سازمان در ایام نوروز اظهار کرد: کفن و دفن اموات در ایام نوروز مانند روزهای عادی سال صورت می گیرد.

راستگو به ایجاد خزانه گل در سازمان آرامستان شهرداری رشت اشاره کرد و گفت : برای کاشت گل و گیاه در وادی تازه آباد و غیره از ظرفیت این خزانه استفاده می کنیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا