آخرین خبرهااستان ها

دسترسی به آرامگاه استاد دکترمحمد معین ، راحت تر می شود

شهردار آستانه اشرفیه اعلام کرد :

تدبیرشرق/شهردار  آستانه اشرفیه در نشست اعضای کمیته زیر ساختی ، کالبدی و میراث فرهنگی ستاد باز آفرینی شهری  اعلام کرد : با اجرای طرح مرمت و بهسازی ، دسترسی مردم و دوست داران ادب پارسی  به آرامگاه استاددکترمحمد معین ، تسهیل می شود.

محمد دانش شکیب  نیز با بیان اینکه اتفاقاتی خوبی به کمک مسئولین شهرستان در حال وقوع است  گفت: با تخصیص اعتبارات خوب و حصول آن ، امیدواریم بخشی از مشکلات بافت فرسوده شهری را در سال آینده باز سازی کنیم

فرماندار  آستانه اشرفیه نیز در جمع اعضای کمیته زیر ساختی ، کالبدی و میراث فرهنگی ستاد باز آفرینی شهری این شهرستان گفت: عدم پی گیری مطالبالت مردم و منطقه باعث خواهد شد که مردم نسبت به عملکرد متولیان امور گله مند باشند.

رحیم حیدری افزود : باید همت و تلاش خود را نسبت به خدمت رسانی به شهروندان بیشتر کنیم  و در اجرای طرح آرامگاه معین نمایی جامع از اتفاقاتی که در حال اجراست ارائه تا مردم از امور کار اجرایی جدید آگاه باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر نیز اعلام کرد: زمین روبروی آرامگاه  دکتر معین در قالب تملک  برای اجرای بهسازی و مرمت آرامگاه معین ،  آزاد سازی شده  است

ابراهیم نجفی افزود : با بهسازی مجموعه آرامگاه  و تکمیل وتجهیز سالن به کتاب های دکتر معین ، حتی می توان از بازدید کنندگان ورودی گرفت  که این کار خیلی بهتر هم خواهد شد .

در این نشست  پس از توضیحات مهنس حمیده اسلامی درباره ۲ پروژه پیشنهادی ؛ احداث بوستان تاکسی و مرمت و بهسازی آرامگاه دکتر معین ،  به ترتیب روسای ادارات محیط زیست ، توزیع برق ، آب و فاضلاب شهری ، گاز و معاونان  شبکه بهداشت و درمان ، مخابرات هرکدام درباره همکاری ادارات خدمات رسان به بیاتن دیدگاه های خود پرداختند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا