آخرین خبرهاتدبیر ورزشیفوری

وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان شد

وحید رضایی

مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: پس از کناره گیری سیدهادی طباطبایی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان از هدایت این تیم، مسئولان این باشگاه با وحید رضایی برای مربی گری تیم به توافق رسیدند.

میثم محبوب اظهار کرد: رضایی فصل گذشته سرمربیگری تیم فوتبال برق نوین فارس را در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برعهده داشت و در پایان، به همراه این تیم موفق به صعود به مسابقات لیگ دسته اول کشور شد.

وی افزود: علاوه بر این، دو فصل پیش نیز باشگاه بهمن شیراز با هدایت وحید رضایی موفق به صعود از رقابتهای لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول کشور شده بود.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش یاداور شد: سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان، سابقه بازی در باشگاه های پرسپولیس، پیام مقاومت مشهد، استقلال تهران، فجر سپاسی شیراز، پگاه گیلان و ذوب آهن اصفهان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی اضافه کرد: رضایی سابقه حضور در باشگاه پگاه گیلان در فصل 85-86 لیگ دسته اول فوتبال کشور به عنوان بازیکن را داشته و در پایان فصل نیز، با این تیم موفق به صعود به رقابت های لیگ برتر شده بود.

تیم فوتبال داماش گیلان که در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد ، به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرده بود اما در نهایت موفق نشد به رقابت های لیگ دسته اول راه یابد و فصل آینده نیز باید در لیگ دسته دوم به کار خود ادامه دهد.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا