آخرین خبرهااستان ها

توانمندسازی نیروی انسانی مهمترین نیازمندی در حوزه گردشگری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان:

تدبیرشرق/معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان توانمندسازی نیروی انسانی را از مهمترین نیازمندی ها در بخش گردشگری خواند که باید مورد توجه مدیران تاسیسات این صنعت قرار گیرد.

سید محمد احمدی در نخستین همایش تحول اقتصادی گردشگری گیلان که با حضور مدیران تاسیسات گردشگری برگزار شد، به نقش گردشگری در رونق اقتصادی و توسعه پایدار استان اشاره کرد.

وی گردشگری را عنصری مهم در تعالی و توسعه همه جانبه گیلان خواند و افزود: درآمد حاصل از گردشگری ،اشتغال بومیان و نیز تکیه بر توان داخلی از مزایای توسعه این صنعت در گیلان است.

وی با بیان اینکه در سالجاری نسبت به مقوله توسعه گردشگری استان هدفگذاری و توجه ویژه ای صورت گرفته،بومگردی را یکی از شاخه های اثرگذار در بحث گردشگری دانست که معرفی مسیرهای گردشگری جدید را نیز به همراه دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی از مهمترین نیازمندی ها در بخش گردشگری محسوب می شود که باید مورد توجه مدیران این صنعت قرار گیرد زیرا دانش نظری و آشنایی خدمات دهندگان با مهارت های حرفه ای کیفیت خدمات در این حوزه را به همراه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان همچنین دهه فجر را فرصت مناسبی برای معرفی داشته های حوزه گردشگری خواند و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در چهل سال اخیر تحول عظیمی در جای جای کشور به همراه داشته،لذا باید به بهترین شکل بر همگان معرفی شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا