آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشی

بازیکن سابق کویت: ایران نزدیک ترین تیم به قهرمانی است

بازیکن سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال کویت که به عنوان کارشناس در شبکه الکاس قطر فعالیت می‌کند تیم ایران را نزدیک‌ترین گزینه به کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ می داند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از استاد الدوحه، جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی امارات در حالی برگزاری است. خالد الفضلی، بازیکن سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال کویت بر این باور است که ایران با هدایت کارلوس کی‌روش نزدیک ترین تیم به کسب عنوان قهرمانی است.

الفضلی که در حال‌ حاضر به عنوان کارشناس شبکه الکاس قطر فعالیت می‌کند در این باره گفت‌: بر این باور هستم که یک تیم از غرب آسیا جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. ژاپن اسم‌های تاثیرگذار و سرشناسی در ترکیب خود ندارد و استرالیا مدافع عنوان قهرمانی هم تیمی خوب و مدعی نشان نداده است. او معتقد است که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نزدیک‌ترین گزینه به کسب عنوان قهرمانی است.

او در این باره، اظهار کرد: تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازیکنان شاخصی در ترکیب خود دارد و تیم یکدست و هماهنگ نشان داده است. سرمربی پرتغالی این تیم انگیزه زیادی برای قهرمان کردن ایران دارد و می‌خواهد با خاطره‌ای خوش از این تیم جدا شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا