آخرین خبرهااستان ها

رضا مهدوی: ضرورت تهیه نقشه راه توسعه‌ی بخش / خمام ویترین دو شهرستان بزرگ گیلان است / در خدمت مردم خواهم بود

در مراسم معارفه سرپرست جدید بخشداری ؛

تدبیرشرق/رضا مهدوی در مراسم معارفه‌ی سرپرست جدید بخشداری خمام که پیش‌ازظهر امروز با حضور مسوولین در سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد، عنوان کرد : بنابر فرمایش مقام معظم رهبری باید تا نفس می‌کشیم خدمتگزار مردم بوده و در خدمت به مردم از هم سبقت بگیریم، لذا این‌موضوع را بر خود وظیفه دانسته و در خدمت مردم خواهم بود.
سرپرست جدید بخشداری خمام با تاکید بر اینکه فرمانداری و بخشداری مرکز سیاست‌گذاری بوده و بخشداری وظیفه‌ی نظارت و اجرا را بر عهده دارد، افزود : سیاست دولت رعایت قانون و اعتدال، دوری از افراط و تفریط و قاطعیت در اجرا می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خمام را ویترین دو شهرستان بزرگ استان گیلان و دارای پتانسیل بالا دانسته و ادامه داد : خمام بخش بزرگی است که توانمندی‌های زیادی در حوزه‌‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت و تجارت داشته و از موقعیت جغرافیایی خاصی برخوردار است.
مهدوی بر ضرورت تهیه نقشه‌ی راه توسعه بخش خمام تاکید کرده و یادآور شد : با تهیه‌ی این‌نقشه از هدر رفت نیرو و منابع مالی جلوگیری شده و از طریق توانمندسازی واحدهای اقتصادی و توسعه‌ی کشاورزی می‌توان گام‌های موثری برداشت.
سرپرست بخشداری نقش ورود بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال پایدار در بخش خمام را نقشی کلیدی دانسته و خاطرنشان کرد : خود را مکلف می‌دانم که تهدیدها در بخش را به فرصت‌های مناسب تبدیل نمایم.
این‌مسوول همچنین به بیش‌از ۵۴ هزار نفر جمعیت بخشی و بیش‌از ۲۰ هزار نفر جمعیت شهری خمام اشاره داشته و اذعان داشت : بودجه مصوب بخش خمام به میزان بودجه‌ی ۴ شهرستان استان گیلان بوده و چیزی در حدود ۱۵ میلیارد تومان مصوب پیشنهادی دهیاری‌ها می‌باشد، که در همین راستا باید از انحراف بودجه جلوگیری شده و ضمن تهیه‌ی برنامه‌ای جامع، اولویت‌ها بر اساس شاخصه‌هایی که تعیین و به دهیاری‌ها ابلاغ می‌گردد مشخص شود.
رضا مهدوی همچنین بر لزوم تعامل و همکاری دستگاه‌ها، نمایندگان مجلس و مسوولین تاکید کرده و خاطرنشان کرد : باید برنامه‌محور به پیش رفته و در کنار هم باشیم، تا ضمن جذب اعتبارات کشوری، بتوانیم خمام را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

در پایان این‌مراسم از صغری معرف‌نیکان «سرپرست اسبق بخشداری» تجلیل شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا