آخرین خبرهااستان ها

شورای شهر سیاهکل مانع از حضور مردم و خبرنگاران شد | شهردار سیاهکل با استناد به قانون جلسه را ترک کرد

تدبیرشرق/عصر امروز ، جلسه شورای اسلامی شهر سیاهکل با دستورکار طرح سوال از شهردار به دلیل ممانعت اعضاء شورای اسلامی شهر از حضور مردم و اصحاب رسانه ، با ترک جلسه توسط ایمان محمد پور نیک بین شهردار سیاهکل لغو شد .

با توجه به اینکه بر اساس ماده ۱۵ قانون شوراها ، تمامی جلسات شورا علنی بوده و از آنجاییکه شهردار شهر سیاهکل ، اعتقاد به شفاف سازی داشته به محض ورود به این جلسه علی رغم اشکالاتی که به تنظیم جلسه و نحوه ابلاغ آن وارد می باشد جلسه را ترک گفت .

یک منبع موثق از شهرداری سیاهکل اظهار داشت: دعوتنامه از شهردار برای حضور در جلسه به تاریخ ۹۷/۱۰/۱ بوده و جلسه طرح سوال از وی نیز در همان روز و در ساعت ۱۶:۰۰ عصر ، مقرر گردید ، این خود نشان از عدم رعایت قانون توسط رییس شورای اسلامی شهر دارد .

علاوه بر این با ایراداتی که هیئت محترم تطبیق شهرستان نسبت به ابتدایی ترین موضوع دستور کار این شورا (تذکر به شهردار ) گرفته بود، شورای شهر سیاهکل با نادیده گرفتن کلیه جوانب قانونی اقدام به برگزاری جلسه طرح سوال از شهردار نمود .

این منبع اعلام نمود: شهردار ، به رییس و اعضاء شورای شهر اعلام کرد که بنده و شما مسئولیت مان را مستقیم و غیر مستقیم از مردم داریم بنابراین چیزی برای پنهان کردن از ایشان نداریم .

تحریریه پایگاه خبری گیل و دیلم ، در صورت موافقت شهردار سیاهکل، به زودی مصاحبه ای با وی ترتیب اتخاذ خواهد کرد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا