آخرین خبرهااستان هاتدبیر ورزشی

نائب قهرمانی تیم فوتبال پیشکسوتان شهرداری رشت در نخستین یادواره جام “مرحوم نادر خسروی” +تصاویر

نائب قهرمانی تیم فوتبال پیشکسوتان شهرداری رشت

تیم فوتبال پیشکسوتان شهرداری رشت در نخستین یادواره جام “مرحوم نادر خسروی” نائب قهرمان شد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از  واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، تیم فوتبال پیشکسوتان شهرداری رشت در اولین یادواره “مرحوم نادر خسروی” مقام نائب قهرمانی را از آن خود کرد.
دیدار پایانی این مسابقات عصر امروز یکشنبه ۲۵ آذر، میان تیم های شهرداری رشت و تالار و رستوران سامان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد.
این دیدار در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم سامان موفق شد شهرداری رشت را شکست دهد.
تکل گل شهرداری رشت را کریم سرپرست به ثمر رساند.
علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در پایان این دیدار اظهار داشت: مرحوم نادر خسروی از لحاظ فنی و اخلاقی در فوتبال یک الگو بود.
وی ابراز امیدواری کرد این مسابقات در سال های آینده با کیفیت بهتری برگزار شود.
سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: پیشکسوتان فوتبال در دوران جوانی خود ده ها هزار نفر را روانه ورزشگاه می کردند و امروزه در دوران بازنشستگی نیز چراغ فوتبال را در عرصه پیشکسوتان گرم نگه داشته اند.
بهارمست خاطرنشان کرد: استان گیلان جزو معدود استان هایی است که تیم های خوبی در رده پیشکسوتان آن حضور دارند و به صورت منظم تمرینات خود را انجام می دهند.
 
گفتنی است در دیدار پایانی این رقابت ها علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت، فرهام زاهد عضو شورای اسلامی رشت، اسماعیل حاجی پور عضو شورای اسلامی رشت، فرامرز الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان، شهاب مومنی نائب رئیس هیئت فوتبال گیلان، جمعی از مدیران شهرداری رشت و اهالی ورزش و پیشکسوتان فوتبال گیلان حضور داشتند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا