استان هااسلایدرتدبیر ورزشی

درباره وعده اخیر فرماندار جدید بندر انزلی؛ ورزشگاه جدید پیشکش، فکری به حال تالاب شدن تختی انزلی کنید!

 به نقل از رشت۲۰، آذرماه سال گذشته بود که خبرها حکایت از تخریب بخش عمده‌ای از سکوهای ورزشگاه تختی انزلی داشت.

تخریب این سکوها تا به امروز منجر به نتیجه نشده و بازسازی ورزشگاه به شکلی نامیمون همچنان در سیکل اداری گیر کرده است و مسئولین امر نیز با توجیه عدم وجود بودجه از بازسازی این ورزشگاه دست کشیده اند. از سوی دیگر بخش‌هایی از ورزشگاه پیر شهر انزلی بدل به تالابی شده است که هیچ عزمی برای بهبود شرایط آن وجود ندارد.

جمعه این هفته اما دیدار تیم بانوان ملوان درد کهنه انزلیچی‌ها را بازگو کرد تا مرکز توجه تمام کشور باشد. حضور بانوان ملوانی در این دیدار آنقدر پرشور و هیجان بود که نظر بسیاری از خبرگزاری های کشور را به خود جلب کرد اما این تمام ماجرا نبود، عکس سال فوتبال غم انگیز انزلی را نیلوفر زمان از افتادن توپ در تالاب شکل گرفته اطراف ورزشگاه که دو دختر عاشق فوتبال انزلیچی توپ را از آب خارج می کنند. شاید بتوان مدعی شد این عکس غم انگیز، پر نشاط و قدمی برای شروع دوباره است.

در این میان اسماعیل حیدری آزاد فرماندار غیر گیلانی شهرستان انزلی در اظهار نظری مدعی شد که ورزشگاه تختی انزلی در شأن شهروندان نیست و در تلاشیم با تهیه زمینی ۸ هکتاری ورزشگاه ۱۵ هزار نفری دیگری در این شهر ساخته شود! این اظهار نظر فرماندار انزلی به آن معناست که انزلیچی‌ها دیگر نباید در فکر بازسازی ورزشگاه تختی باشند و باید منتظر بمانند تا طی چند ده سال آینده برای این شهر ورزشگاهی جدید ساخته شود! موضوعی که قطعاً با توجه به مدت اجرای پروژه‌های عمرانی در ایران و بخصوص استان گیلان نمی توان خیلی زود منتظر اجرایی شدن آن بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا