آخرین خبرهااستان ها

پیام استاندار گیلان به مناسبت روز مجلس

تدبیرشرق/مجلس شورای اسلامی تابلوی زیبای ترسیم شده به دست مردمی است که فرزندان و منتخبین دیار خود را با آرای هوشمندانه به خانه ملت می‌فرستند تا بتوانند با تدبیر و آگاهی، مسیر قانونمندی در کشور را تداوم و اعتلا بخشند.

در این میان، نامگذاری روز مجلس همزمان با سالروز شهادت شهید مدرس، نشان از آزادی‌خواهی، استقلال‌طلبی و پافشاری مردم بر حاکمیت قانون و بهره‌گیری از خرد جمعی در پیشبرد امور مملکتی است که از افتخار پیشتازی در استقرار نماد مردم‌سالاری در سطح منطقه برخوردار است.

بی‌تردید، نمایندگان محترم مردم در خانه ملت، با اشراف کامل بر مسائل کشور، نقش کلیدی و رسالت عظیم تدوین قوانین در مسیر توسعه همه‌جانبه و سعادت ملت را برعهده دارند که ایفای مطلوب این مسئولیت سنگین، می‌تواند پیشرفت و اعتلای کشور را مبتنی بر نقـش و مشـارکت مـردم و تحقق مـردم‌سـالاری بـا رعـایـت بـاورهـا و اعتقـادات ملت محقق گرداند.

اینجانب، دهم آذر ماه روز مجلس شورای اسلامی را به نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از همراهی و همدلی در مسیر توسعه استان، دوام توفیقات خدمتگزاران ملت را از درگاه ایزد منان خواستارم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا