آخرین خبرهااستان هاگزارش تصویری

برگزاری همایش روز بسیج مستضعفین در اداره گاز شهرستان لاهیجان+گزارش تصویری

به گزارش تدبیر شرق ،همایش روز بسیج مستضعفین با حضور روئسا و کارکنان اداره گاز شهرستانهای لاهیجان، سیاهکل، آستانه و شهرهای رودبنه، دیلمان، کیاشهر باحضور سرهنگ پاسدار سیدجعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان و سرگرد پاسدار یاسر مومنی رئیس بازرسی سپاه ناحیه لاهیجان در محل اداره گاز شهرستان لاهیجان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان درخصوص اهمیت و نقش تاریخی امام خمینی درصدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر ۱۳۵۸ مطالبی ایراد نمود.
حیدری نژاد افزود: در ادبیات سیاسی، بسیج را میتوان روندی در نظر گرفت که در آن یک واحد اجتماعی بسیار سریع بتواند بر منابعی کنترل پیدا کند که پیش تر بر آنها کنترل نداشته است.
رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان در ادامه مطالبی درخصوص گروهای بسیج، جنبش بسیج، تشکل بسیج، اهداف بسیج، بانوان بسیج و نیز نقش نیروهای بسیج همیار گاز و سفیران انرژی در همکاری با ادارات فنی و خدمات رسان مانند گاز در راستای خدمت به مردم مطرح نمود.

سپس سرهنگ پاسدار سیدجعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان درخصوص گذشته تاریک قبل از تشکیل بسیج و پیش بینی و درایت امام خمینی در تشکیل بسیج نطالبی اظهار نمود.
سرهنگ حسینی افزود: بعد از جنگ تحمیلی تعدادی ایده جمع اوری بسیج را داشتند، درحالی که بسیج قبل از شروع جنگ و با هدف تشکیل نیروهای مردمی برای دفاع از انقلاب و نظام تشکیل شده بود.
فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان افزود: باتفکر بسیجی نه تنها در جنگ ۸ ساله حتی یک وجب از خاک ایران را ازدست ندادیم بلکه امروز خط پدافندی ما از حوزه مرزهای ایران فراتر رفته است.
وی افزود: استفاده از نیروهای انسانی و تجهیزات بسیج برای کمک به ادارات و مردم بویژه در زمان بحران بحرف از فعالیتهای این نیرو می باشد.

در انتها این مراسم با اهداء هدیه و خاطره گویی ۲ نفر از کارکنان بسیجی و جانباز اداره گاز آقایان حسین جلالی مجد و حسین فتح الله پور از دوران دفاع مقدس پایان یافت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا