آخرین خبرها

نماینده ولایت فقیه در استان: شرکت در جشن گلریزان شرکت در خوبی ها و فضیلت هاست

نماینده ولایت فقیه در استان: شرکت در جشن گلریزان شرکت در خوبی ها و فضیلت هاست

استان‌ها > لرستان – شامگاه گذشته حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در جشن گلریزان ستاد دیه استان که در محل تالار پذیرایی حامی برگزار گردید،گفت:شرکت در جشن گلریزان شرکت در خوبی ها و فضیلت هاست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، نماینده ولایت فقیه در استان با اشاره به اینکه طبق روایات گره گشایی از کار مردم بهتر از فریضه حج و جهاد در راه خداست افزود:جشن گلریزان آزمایشی برای ثروتمندان، خیرین و نیکوکاران است که بدانیم تا چه میزان می توانیم از مادیات دلبستگی کم کنیم و چه میزان از ایثار،گذشت و کمک به همنوع مایه می گذاریم.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ابراز داشت:خوشبختانه ستاد دیه استان لرستان قدم های بسیار خوبی در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برداشته که چنین حرکت ارزشمندی در کشور بی سابقه است.
وی با اشاره به اهمیت این کار خیر بیان تشریح کرد:نجات فرد زندانی فقط کمک به آن شخص نبوده بلکه خانواده و فرزندانش را نیز از بحران ها و ناملایمتی ها به آرامش می رساند و در نتیجه مشکلات جامعه کمتر می شود.طبق روایات نیز هر کس حاجت مومنی را برآورده کند خداوند هزار حسنه برای او می نویسد و هزار سیئه از او برطرف می شود.

46

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا