آخرین خبرهااستان ها

سروش وظیفه رئیس شورای اسلامی شهر آستارا: نگاه ویژه فرماندار به توسعه پایدار در آستارا موجب همگرایی ها در مدیریت و پیگیری طرح‌ها شده است/ ضرورت حمایت‌های مسئولان ارشد استان از مدیریت واحد و توسعه گرا در این شهرستان

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا: با همکاری شورای اسلامی دوره پنجم و شهرداری این شهر؛ پروژه های خدماتی، گردشگری خوبی در این شهر مرزی اجرا شده است

رئیس شورای اسلامی شهرآستارا

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: شهردار و شورای اسلامی شهر آستارا می‌بایست به دور از هر گونه گرایش‌های سیاسی و دیدگاه‌های تحمیلی برخی افراد به دنبال پیگیری جدی مطالبات مردم باشند.

یونس رنجکش در دیدار شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر آستارا اضافه کرد: متاسفانه به رغم پیگیری ها برخی از مداخلات موجب کندی در اجرای پروژه‌های شهری شده است که مردم انتظار دارند هرچه سریعترتعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: با همکاری شورای اسلامی دوره پنجم و شهرداری آستارا پروژه های خدماتی، گردشگری خوبی در این شهر مرزی اجرا شده است که ادامه این روند نیازمند همگرایی بیشتر بین مسئولان است.

وی گفت: شورای اسلامی شهر آستارا نقش مهمی در توسعه این شهر مرزی با توجه به اهمیت استراتژیک آن دارد و نباید مداخلات منفعت جویانه برخی مانع از توسعه آن شود.

وی اضافه کرد: طرح‌هایی چون احیا و توسعه پارک بی بی یانلو، طرح شناگاههای الگویی ساحلی سفیر امید،  توسعه و احیای محیط تالاب استیل، پیاده راه سازی بازارچه ساحلی و تعیین تکلیف کارخانجات شهر از جمله اقدامات در حال اجرا شهر آستارا است که متاسفانه با برخی دخالت‌ها دچار فرصت سوزی و از دست رفتن زمان شده است که باید پیگیری جدی برای جذب گردشگر و توسعه خدمات گردشگری در شهر شود.

در ادامه این دیدار سروش وظیفه رئیس شورای اسلامی شهرآستارا ضمن تشکر از پیگیری ها و اقدامات فرمانداری آستارا در اجرای طرح ها  وتوسعه این شهر مرزی اضافه کرد:  نگاه ویژه فرماندار به توسعه پایدار در آستارا موجب همگرایی ها در مدیریت و پیگیری طرح‌ها شده است.

وی گفت: خلا انسجام مدیریتی یکی از مشکلات شهر آستارا در گذشته بوده است که خوشبختانه این موضوع جدی امروز با مدیریت و تدبیر فرماندار شهرستان برطرف شده است اما برخی با دخالت های منفعت جویانه خود به دنبال بر هم زدن آرامش مدیریتی در آستارا هستند.

وی یادآور شد: همه ما در تلاش برای توسعه و آبادانی آستارا هستیم اما باید در کنار همدیگر باشیم و شورای شهر آستارا تجربه خوبی را در دوره پنجم داشته است.

وی خواستار حمایت‌های مسئولان ارشد استان از مدیریت واحد و توسعه گرا در آستارا شد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا