آخرین خبرهاتدبیر ورزشیملی

جیووانی اینفانتینو، رئیس فیفا مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان

جیووانی اینفانتینو

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال به عنوان یکی از مهمانان ویژه دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران حضور خواهد یافت.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از ورزش سه، نزدیک به ۹ ماه پس از حضور ابتدایی جیووانی اینفانتینو در تهران، او یک بار دیگر در کنار فوتبالدوستان ایرانی حضور خواهد یافت تا یک بازی دیگر را در ورزشگاه آزادی را نظاره کند.

اینفانتینو اسفندماه سال پیش با استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال به تهران آمد و در سفر کوتاه مدت خود در بسیاری از برنامه ها و افتتاحیه های برنامه ریزی شده حضور یافت. اتفاقی که البته امسال تکرار نخواهد شد چرا که تمامی مراسم ها و افتتاحیه ها امروز و توسط رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شد تا پس از حضور رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال شاهد برنامه های اینچنینی نباشیم.

نکته جالب درباره حضور رئیس فیفا در تهران اینکه او در جریان سفر قبلی در ورزشگاه آزادی حضور یافت و به عنوان مهمان ویژه به تماشای دربی تهران نشست و بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس را از نظر گذراند. او امسال نیز شاهد برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیماانتلرز ژاپن خواهد بود.

هر چند برگزاری دیداری مانند بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا به اندازه کافی می تواند باعث حضور رئیس فدراسیون فوتبال در ایران شود اما به نظر می رسد با توجه شرایط فعلی فوتبال ایران و اتفاقاتی که حول ادامه حضور رئیس فدراسیون فوتبال در راس کار به گوش می رسد، حضور جیووانی اینفانتینو تنها به دلیل تماشای بازی دو تیم پرسپولیس و کاشیما نخواهد بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا