آخرین خبرهااقتصادیملی

واکنش جعفرزاده به حقوق ۷۰۰ میلیون تومانی مدیر بانک تجارت؛ انعکاس تخلفات اثبات نشده آثار سوء دارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تاکید کرد:

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تاکید کرد که دریافت حقوق های نجومی مدیر بانک یا مدیران دیگر که اثبات نشده است نمک پاشیدن به زخم مردم است.

تدبیرشرق/غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش اینکه گفته می‌شود مدیر بانک تجارت ۷۰۰ میلیون تومان حقوق گرفته و از سوی دیگر برخی مدیران حقوقی بین ۸۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند گفت: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم ایران را ناامید کند نشر اخباری که اثبات نشده و بی تاثیر بوده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه پرونده ها تخلف باید به قوه قضاییه ارجاع شود، ادامه داد: قوه قضاییه برای این طراحی شده است تا به پرونده ها رسیدگی کند بنابراین اگر من و شما به پرونده ای از تخلف دست پیدا کردیم جز آنکه پرونده را به قوه قضاییه بدهیم نباید آن را رسانه‌ای کنیم و یا خودمان موضوع را پیگیری کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد:چنین اخباری حتی اگر صحت داشته باشند انعکاس  آن  در رسانه ها اثرات سوءی بر افکار عمومی دارند قوه قضاییه در این مملکت برای چنین کاری تشکیل شده است.

وی گفت: اینکه برخی می خواهند سوپرمن و قهرمان رسانه ها شوند و ناجی کشور دیده شوند را راه درست نمی دانم، آن هم در شرایطی که روز به روز به آخرین تحریم های آمریکا نزدیک می شویم و دشمن تلاش می کند مردم ایران ناامید شوند نمایند نمک به زخم آنها ریخت این اقدامات به هیچ وجه کمک به انقلاب نیست.

به عنوان مقنن باید پرونده های تخلف را به قوه قضاییه ارجاع دهیم

جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از افشاگری های برخی نمایندگان اظهار داشت: تا زمانی که تخلفی اثبات نشده نمی توان تخلف را تشخیص داد و حکم صادر کرد این کارها وظایف دستگاه قضا است، اما به عنوان مقنن می توانیم پرونده ها را برای بررسی به قوه قضاییه ارسال کنیم.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه تا اثبات تخلف نباید موضوع رسانه ای شود، عنوان کرد: نباید با آبروی مسلمانی بازی کرد اگر در بررسی ها مشخص شود تخلفی صورت نگرفته است دیگر نمی توان جبران کرد.

آب به آسیاب دشمن نریزیم

وی ادامه داد: مخالف آن نیستم که با فساد بر خورد شود، اما باید طبق قانون عمل کرد، اینکه بخواهیم سوپرمن رسانه ای شویم کار درستی نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم سوپرمن یا ناجی کشور باشیم نشان می‌دهد که دلسوز نظام نیستیم یا ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن می ریزیم .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا