آخرین خبرهااستان هافوری

رنجبر: شهرداری املش ۱۲ میلیارد تومان بدهکار بوده که تاکنون ۲ میلیارد تومان آن پرداخت شد!

شهردار املش رقم دقیق پرداخت بدهی عمرانی را بگوید!

شهردار املش

شهردار املش در نشست مشترک اعضای شورا با مردم گفت: از زمان حضور بنده در این شهرداری ۱۲ ماه می گذرد و این شهرداری را با بدهی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تحویل گرفته بودیم که ۵ میلیارد تومان بدهی جاری شامل حقوق ومزایای پرسنل بود و بالغ بر ۵ میلیارد تومان نیز بدهی عمرانی داشت و توانسته ایم تا کنون مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان از بدهی های جاری و عمرانی را پرداخت کنیم.

ناصر رنجبر افزود: باتوجه به جمعیت شهری و چارت سازمانی ،که شما شهروندان دارید میبینید ،ماهانه اگر بخواهد چراغ این شهرداری روشن باشد و بخواهد زباله شما شهروندان رو جمع بکند،خدای ناکرده اگر آتش سوزی بشود خدمات آتش نشانی بدهد اگر سیلی بیاد و غیره..،ماهانه ۳۴۱۰۰۰۰۰۰تومان هزینه شهرداری املش است.

وی افزود: این وضعیت شهرداری ما بوده،شهرداری بدهی های زیادی داشته ،بنده از روزی که آمدم یک میلیارد و نهصد پنجاه و هفت میلیون سیصد پنجاه نه هزار نهصد تومان از این بدهی رو دادم.

شهردلر املش تصریخ کرد: پیمانکاران  تکلیف دارند که کار را تحویل بدهند و در مقابل تحویل اول صورت وضعیت موقت و بعد نهایی بدهد اما تا امروز کار ها تحویل ما نشده است.

رنجبر افزود: کارشناسی این را می گوید که آسفالت که باید سه سال عمر کند یک شبه شبیه به پنیر شده،آقایان میگویند یه عامل خارجی تاثیر گذاشته حالا این عامل چیست،در حال برسی است.

وی در مورد بحث کمربندی املش اظهار داشت: کمربندی شهر شما شاید یک آرزو بود ما اومدیم اعتباری که در حوضه شهرستان برای این کار بود و در کمیته برنامه ریزی شهرستان بود در سال گذشته یک میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شد که دیروز من به پیمانکار ۱۶۰میلیون تومان که اوراق سال گذشته دادم به پیمانکار،بنا برمناقصه پیمانکار ۲میلیارد هشت صد پنجاه میلیون تومان برنده مناقصه شده،و دقیقا در تجهیر کارگاه باید شش صد میلیون تومان پول میدادند ،که تا به امروز یک قرن به او ندادیم فقط۱۵۰میلیون از ردیف اوراق دادیم.

گفتنی است که انتظار می رود شهردار املش می بایست رقم پرداخت دقیق بدهی عمرانی را با اسناد مربوطه منتشر کند تا بتوان قضاوتی بهتر درباره عملکرد یک ساله رنجبر در شهرداری املش داشته باشیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا