آخرین خبرهااستان ها

۷۳ جواز تاسیس برای ایجاد واحد صنعتی جدید در شهرستان لنگرود صادر شده است

در جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید در شهرستان لنگرود مطرح شد:

تدبیرشرق/فرهاد دلق پوش؛ به عنوان دبیر جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید در محل فرمانداری شهرستان لنگرود صبح امروز ،گفت: تعداد ۷۳ فقره جواز تاسیس برای ایجاد واحد صنعتی جدید در شهرستان لنگرود با پیشرفت ده تا بالای ۹۰ درصد صادر شده است که ۱۹۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای این طرح ها برآورد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان روند توسعه مطلوب طرح‌های صنعتی در شهرستان لنگرود، اظهار داشت: هم اکنون ۲۱۱ واحد دارای پروانه بهره برداری صنعتی در شهرستان لنگرود با اشتغال بیش از ۳۰۰۹ نفر به صورت مستقیم و سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه میزان پیش‌بینی اشتغال آفرینی جوازهای تاسیس صادرات را ۱۴۸۱ نفر با توجه به طرح‌های صنعتی ارائه شده اعلام کرد و عنوان نمود: از ۷۳ جواز تاسیس صادره ۱۵ مجوز برای طرح‌ توسعه واحدهای صنعتی موجود میباشد که نشان از پویایی واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان دارد.

دکتر دلق پوش ظرفیت‌های زیرساختی شهرستان لنگرود را در بخش تولید و صنعت مناسب دانست و گفت: با وجود یک شهرک صنعتی در بخش نالکیاشر و یک ناحیه صنعتی در بخش اطاقور و یک واحد کارگاه صنعتی در دریا سر که همگی از توابع شهرستان لنگرود هستند، زیرساخت و زمینه توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعتی و تولیدی در این شهرستان فراهم است.

دبیر کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان گیلان به طرح و حل و فصل ۱۰ واحد تولیدی و صنایع تبدیلی این شهرستان در این کارگروه اشاره نمود و تشریح کرد: عمده مشکلات مطرح شده در جلسه کارگروه این شهرستان موارد بانکی و استمهال تسهیلات قبلی و اختصاص تسهیلات جدید سرمایه در گردش، بخشش جرایم مالیاتی و تعامل در نحوه پرداخت بدهی‌های برق واحدهای صنعتی و تامین اجتماعی در شرایط اقتصادی کنونی با هدف حمایت از بخش تولید و کارآفرینان شهرستان بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا