آخرین خبرهااستان ها

سعید صادقی: دانشگاه پیام نور ‌گیلان ارائه آموزش‌های مجازی را گسترش می‌دهد

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان ‌گفت:‌ ارائه خدمات آنلاین و گسترش آموزش‌‌های مجازی از اولویت‌های این مجموعه علمی و دانشگاهی است.

تدبیرشرق/سعید صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ دانشگاه پیام نور گیلان توجه ویژه‌ای به بحث ارائه خدمات آن‌لاین و گسترش آموزش‌های مجازی دارد و در سال‌های اخیر برای ارتقاء سطح و جایگاه خود در این حوزه برنامه‌های خوبی را اجرایی کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان تعداد دانشجویان جدیدالورود این مجموعه علمی را برشمرد و عنوان کرد:‌ در سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور گیلان در مجموع امسال پذیرای ۲ هزار و ۸۵۶ دانشجوی جدید است که از این تعداد حدود ۵۴ درصد آن‌ها خانم و ۴۶ درصد دانشجویان جدید نیز آقا هستند.

صادقی به موضوع انجام نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و ابراز داشت:‌ دانشگاه پیام نور از جمله معدود مراکز دانشگاهی کشور است که در آن بحث نقل و انتقالات دانشجویان به سایر استان‌های مختلف حتی در مقاطع تحصیلی بالا به‌راحتی قابل انجام است.

وی آزمون‌های آنلاین و گسترش خدمات آموزشی و رفاهی الکترونیکی را از برنامه‌های این مجموعه علمی دانست و افزود:‌ دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه پیام نور می‌توانند برای شرکت در آزمون‌ها به نزدیک‌ترین واحد آموزشی پیام نور در محل سکونت خود مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با تأکید بر اینکه این دانشگاه کمترین ‌شهریه را از دانشجویان اخذ می‌کند تصریح کرد:‌ این مجموعه بزرگ علمی و آموزشی برای رفاه حال دانشجویان خود و برای حمایت از اقشار محروم جامعه اعطای وام‌های دانشجویی را در برنامه‌های خود قرار داده است.

صادقی با اشاره به اینکه این وام‌ها از طریق صندوق رفاه دانشجویی،‌ بنیاد علوی و یک بانک خصوصی اعطا می‌شود ابراز داشت:‌ تسهیلات دانشجویی به دانشجویان مقاطق تحصیلی کارشناسی،‌ کارشناسی ارشد و دکتری در مبالغ مختلف و با توجه به نیازهای موجود پرداخت می‌شود.

وی در مورد میزان این تسهیلات پرداختی به دانشجویان نیز خاطرنشان کرد:‌ در مقطع کارشناسی ۸۰۰ هزار تومان، کارشناسی ارشد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مقطع دکتری نیز ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام به دانشجویان دانشگاه پیام نور گیلان پرداخت می‌شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا