آخرین خبرهااستان ها

مردم به انقلاب و آرمان‌های خود وفادار هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان خاطرات مردم از دوران انقلاب و دفاع مقدس، روحیه شهادت و ایثار را در وجود آنها زنده نگه داشته است گفت: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، مردم به انقلاب و آرمان‌های خود وفادار هستند.

تدبیرشرق/سید محمد احمدی صبح امروز در نشست با رزمندگان دوران دفاع مقدس شاغل در استانداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، حفظ وحدت را نیاز اصلی جامعه عنوان کرد و افزود: در دفاع از آرمان‌های انقلاب باید هرگونه مرزبندی‌ها را کنار بگذاریم و از هر ظرفیتی برای پیشبرد اهداف نظام استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه با جناح‌بندی‌های سیاسی نباید با یکدیگر اختلاف داشته باشیم گفت: اقشار مختلف جامعه با هرگونه سلایق و اندیشه‌ای دولت را در مسیر تحقق سیاست‌های نظام همراهی کنند.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی قرار داریم اظهار داشت: دشمنان با جنگ در دوران دفاع مقدس نتوانستند مردم را به زانو دربیاورند و متوسل به ایجاد تنگناهای اقتصادی و اختلاف افکنی در بین آنها شدند.

وی با بیان اینکه دفاع از انقلاب و آرمان‌ها شاخصه اصلی ملت ما در جنگ میان ایران و عراق بود اظهار داشت: وجود ارزش‌های اسلامی همچون وجود اشتیاق برای شهادت در بین مردم بویژه جوانان از ویژگی‌های دیگر دوران دفاع مقدس بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ی خاطرات مردم از دوران انقلاب و دفاع مقدس، روحیه شهادت و ایثار را در وجود آنها زنده نگه داشته است گفت: در حال حاضر علیرغم وجود مشکلات اقتصادی مردم به انقلاب و آرمان‌های خود وفادار هستند و در اجتماع‌های مختلف بویژه راهپیمایی‌ها آن را به اثبات می‌رسانند.

وی با بیان اینکه مردم ما از درک بسیار عمیقی برخوردار هستند افزود: در شرایط فعلی تفکر بسیجی و جهادی را باید با خدمت‌رسانی بیشتر به مردم به منصه ظهور رساند.

در این دیدار برخی از رزمندگان شاغل در استانداری به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس پرداختند و با اهداء لوح تقدیر از مجاهدت های آنان تجلیل شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا