آخرین خبرهااستان ها

با همدلی و همگرایی و با تلاش بی وقفه، جهت توسعه استان و رفع مشکلات مردم گام برداریم

تدبیرشرق/دکتر مصطفی سالاری با اشاره به مصوبات جلسه امروز هیات دولت در صفحه اینستاگرام خود نوشت : در اول هفته جاری، در جلسه ای با دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور، برخی از مهم ترین مسائل توسعه ای گیلان و مطالبات مردم استان، مطرح و پیگیری شد و متعاقب آن خوشبختانه جلسه امروز هیات دولت، ثمرات و مصوبات خوبی برای گیلان داشت؛

۱) راه آهن؛ موافقت دولت با صدور مجوز بازپرداخت تامین مالی خارجی و تأمین ۱۵ درصد سهم کارفرما مربوط به تسهیلات مالی خارجی (فاینانس) برای احداث راه آهن رشت – انزلی و رشت – آستارا که گام مهمی برای اجرا و تکمیل این پروژه عظیم است.

۲) باقیمانده آزادراه؛ صدور مجوز به وزارت راه و شهرسازی جهت احداث تنها قطعه باقیمانده آزادراه قزوین – رشت، حد فاصل منجیل – رودبار به طول ۸ کیلومتر، با تأمین صد درصد منابع مالی آن تا سقف ۴ هزار میلیارد ریال که در مرحله نهایی انتخاب پیمانکار قرار گرفته است. ۳) #تالاب_انزلی ؛ اختصاص مبلغ ۸۵ میلیارد ریال برای احیای تالاب انزلی به سازمان حفاظت محیط زیست، با پیگیری سمن ها، مسئولین و دلسوزان که امیدواریم با دقت و سرعت در تکمیل مطالعات و اجرا، منجر به بهبود وضعیت تالاب انزلی شود.

باید با همدلی و همگرایی و با تلاش بی وقفه، جهت توسعه گیلان و رفع مشکلات #مردم گام برداریم.

جا دارد از حمایت و همراهی دکتر جهانگیری که همواره نگاه ویژه ای به توسعه گیلان دارند و همچنین تلاشهای موثر دکتر نوبخت در هر سه مورد، قدردانی نمایم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا