آخرین خبرهااستان ها

جدیت استاندار در استفاده از جوانان و بانوان ستودنی است

دکتر محمدصادق حسنی استفاده از جوانان

دکتر محمدصادق حسنی جوریابی، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید، در ارتباط با انتقاد چند تن از نمایندگان مجلس از انتصابات استاندار گیلان گفت: اکثر نمایندگان مجلس در استان گیلان موافق جوانگرایی و انتصاب بخشداران جوان هستند.

وی با بیان اینکه عملکرد خوب بخشداران جوان، طی این مدت، بهترین عامل برای استفاده بیشتر از جوانان است گفت: جوانان با انرژی، پویایی، تحرک، خلاقیت و پیگیری جهت پیشبرد امور مردم، خونی تازه در رگ‌های سیستم دولتی پیر و سالخورده خواهند بود.

حسنی ادامه داد: دکتر سالاری به استفاده از ظرفیت جوانان باور قلبی دارد و در این راه مصمم است و این موانع، او را از این مسیر منصرف نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت کشور باید در امر به کارگیری جوانان، نقش تسهیل‌گر ایفا کند، گفت: وزیر کشور و معاونینش باید به جوانگرایی استانداران خود اعتماد کنند و یاریگرشان باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برایم جای سؤال و تعجب است که برای انتصاب چند بخشدار، به وزارت کشور بروند و بخواهند وظیفه سنگین و خطیر نمایندگی را در شرایط خاص کنونی به پیگیری برای لغو قرارداد چند بخشدار تقلیل دهند و بخواهند مقابل جوانگرایی یک نسل بایستند.

دکتر حسنی تاکید کرد: امیدوارم مسئولین خطای استراتژیک دو دهه گذشته را در عدم پرورش نسل جدید مدیران تازه نفس و جوان تکرار نکنند و توصیه مقام معظم رهبری و رییس محترم جمهوری را مبنی بر ضرورت به‌کارگیری از توان نسل جوان و پرانرژی، نصب‌العین قرار دهند؛ نه اینکه به دلیل عدم تامین منافع باندی و جناحی در انتصابات، تلاش‌های ستودنی مدیران دلسوز و دوراندیش را زیر سؤال ببرند و به قولی، قیصریه را برای یک تکه دستمال به آتش بکشند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: منتقدان این نکته را در نظر بگیرند که تمام دولت‌ها در تمام کشورها به‌جهت پیشبرد اهداف دولت، از لحاظ سیاسی از افرادی که همراه و همگام اهداف دولت باشند استفاده می‌کنند و این موضوع عجیبی نیست؛ اما متاسفانه بعضی از آقایان گویا فراموشکار شده اند.

/گیل نگاه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا