آخرین خبرهااجتماعیبا جوانانملی

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران: استفاده از ظرفیت جوانان اولویت استانداری تهران است

اشتانداری تهران
چهارمین جلسه هئیت موسس مجمع مشورتی جوانان استان تهران با معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران برای هماهنگی ‌برگزاری اولین نشست مجمع مشورتی جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از استانداری تهران،حسن بیگی،معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران و سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی  با تاکید بر نقش و اهمیت توجه به جوانان گفت: استفاده از ظرفیت جوانان اولویت استانداری تهران است.

وی بر رویکرد تعامل و بهره مندی از ظرفیت و توان علمی و فکری همه اقشار و گروه های مختلف جوانان برای شرکت و عضویت در مجمع مشورتی جوانان تأکید کرد.

در پایان جلسه ضمن بررسی مفاد اساسنامه مجمع مشورتی جوانان استان تهران، دبیران کارگروه های تخصصی مجمع تعیین شدند.

براین اساس؛ آقای مصدری دبیرکارگروه اقتصادی، آقای ترابی دبیرکارگروه محیط زیست وسلامت، خانم جلیل نژاد دبیرکارگروه فرهنگی و اجتماعی، آقای ابراهیمی دبیرکارگروه زیربنایی و امور توسعه، آقای جباری دبیرکارگروه علم و فناوری و آقای کوثری مسئول ارتباطات و رسانه منصوب شدند.

در این جلسه اعضای هیئت موسس با تشریح اهداف و برنامه های مجمع درخواست همکاری و مساعدت همه مدیران استانی را برای بهره مندی از توانمندی ها و ظرفیت های جوانان منتخب استان داشتند.

گفتنی است، در این جلسه، محمد پیرای دبیر هئیت موسس مجمع نیز گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری اولین نشست مجمع تشریح نمود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا