آخرین خبرهااستان ها

اختصاص ۴.۵ میلیارد تومان برای حوادث غیرمترقبه|معرفی ۹۲۱ طرح در اشتغال روستایی و فراگیر به بانک‌ها

ویشکایی با اشاره به اختصاص اعتبارات حوادث غیرمترقبه شهرستان رشت افزود: چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار برای آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه در حوزه روستایی و شهری شهرستان در نظر گرفته شده است.

تدبیرشرق/معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، گفت: امیدوارم عزاداری همه شیعیان در این ماه مورد قبول حق قرار بگیرد و بتوانیم از این فرصت الهی توشه ای برای آخرت خود تهیه نماییم.

محمدعلی ویشکایی در ادامه افزود: تمام دستگاه‌ها و ادارات تمهیدات لازم جهت سیاهپوس کردن شهر و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در ادارات را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه شرایط اشتغال در کشور، استان و شهرستان ویژه است، ادامه داد: در چند روز اخیر اتفاقات خوبی را در طرح های اشتغالزایی شهرستان شاهد بودیم که نشان از درایت مدیران شهرستان در این بخش دارد.

ویشکایی با بیان اینکه تعدادی از پروژه ها در بانکها مسدود شده است، افزود: برای طرح های مسدود شده طرح های جایگزین را باید به سرعت به بانکها ارائه دهیم تا سهم شهرستان جذب شود.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به اختصاص اعتبارات حوادث غیرمترقبه شهرستان رشت افزود: چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار برای آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه در حوزه روستایی و شهری شهرستان در نظر گرفته شده است که به زودی با برگزاری کارگروهای در این زمینه، شرایط دریافت این اعتبارات برای حوزه های مختلف مشخص خواهد شد و در میان متقاضیان توزیع می‌گردد.

وی با بیان اینکه باید شرایط اشتغال در شهرستان به طورت مدام رصد شود، افزود: با پیگیری‌های مستمر می‌توانیم اقدامات لازم برای پیگیری و رفع موانع انجام دهیم.

ویشکایی تصریح کرد: بانکها آخرین اقدامات در حوزه اجرایی در زمینه تسهیلات اشتغالزایی را ارائه دهند.

وی در ادامه به ارائه آمار مربوط به ارائه تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال روستایی و فراگیر پرداخت و گفت: در حوزه اشتغال روستایی تاکنون ۷۸۶ طرح به رقم ۱۸۴میلیارد و ۸۵میلیون تومان به بانک معرفی شده است. همچنین ۱۷۱ طرح به مبلغ ۹ میلیارد تومان و۴۹۲ میلیون تومان انعقاد قرارداد شد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به اینکه تعداد طرح های معرفی شده به بانک در طرح اشتغال فراگیر ۱۳۵ طرح است، گفت: سهم شهرستان رشت در تسهیلات اشتغال فراگیر ۲۲۲ میلیارد تومان است که ۱۳۵ طرح به مبلغ ۱۱۶ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان به بانک ها معرفی شده است.

ویشکایی با بیان اینکه ۱۷ میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومان برای اشتغال روستایی و فراگیر شهرستان رشت تاکنون پرداخت شده، تصریح کرد:۹۲۱ طرح در دو بخش اشتغال فراگیر و روستایی به بانک ها با اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان معرفی شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا