آخرین خبرهااستان ها

کاهش یا افزایش برنامه های هفته دولت در لاهیجان؟!

تدبیرشرق/در آستانه هفته دولت سرپرست فرمانداری لاهیجان ابراز داشت: در هفته دولت در شهرستان ۲۳۵ پروژه کوچک، متوسط و بزرگ با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان با بیش از ۲۵۰۰  فرصت شغلی دائم و غیر مستقیم ایجاد شد که از نظر اعتباری نسبت به سال گذشته ۹۶ درصد و از نظر تعدادپروژه ۴۴درصد و از نظر فرصت شغلی ۳۲درصد افزایش داشتیم.

خبر افزایش پروژه های هفته دولت نسبت به سال گذشته در حالی است که سال گذشته سید محمد احمدی فرماندار وقت لاهیجان  اعلام کرد: در هفته دولت امسال ۱۶۳ پروژه و طرح با اعتبار ۱۷۹ میلیارد و ۲۰۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان و اشتغالزایی برای یک هزار و ۹۰۴نفر در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

آمار و ارقام سال گذشته نشان می دهد که از نظر اعتباری پروژه های استان لاهیجان نه تنها پیشرفت ۹۶ درصدی نداشته بلکه کاهش نیز نشان می دهد.

هرچند معمولا فرمانداران گیلان هر سال در هفته دولت آمار و ارقامی بالاتر از سال گذشته را ارائه می دهند که دیگر برای همه عادی شده است ولی معمولا تناقضاتی در آن به چشم می خورد که در نوع خود جالب توجه است. البته بسیاری از برنامه های هفته دولت متعلق به شهرداری ها است که معمولا فرمانداری ها آن را نیز به نام خود ثبت می کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا