آخرین خبرهااستان ها

جزیره لاهیجان حق واقعی شهروندان است

شهردار لاهیجان گفت: جزیره و استخر لاهیجان حق واقعی شهروندان است.

به گزارش تدبیرشرق به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: پس از صدور رأی دادگاه تجدید نظر که در تاریخ ١۰ شهریور به وکیل این پرونده ابلاغ شد بر خود لازم دیدم از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و صبوری مردم لاهیجان برای پیگیری این پرونده مهم قدردانی کنم.
وی اضافه کرد: این پرونده سالها در محاکم در حال پیگیری بود که در دوره پنجم شورای شهر و حضور اینجانب به عنوان شهردار با تشکیل جلسات متعدد با حضور کارشناسان و پیگیری های لازم موفق شدیم با دریافت حکم قانونی نسبت به باز پس گیری جزیره استخر اقدام کنیم.
کاظمی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر همواره دغدغه داشتند که این مسأله حل شود و اینجانب هم در زمان قبول مسئولیت شهرداری قول دادم پیگیر بازگرداندن جزیره به مردم لاهیجان باشم که با حمایت اعضای شورای شهر و استاندار محترم و مسئولان شهرستان این مهم اتفاق افتاد.
شهردار لاهیجان با قدردانی از توجه ویژه دکتر سالاری استاندار گیلان اظهار کرد: استاندار پرتلاش گیلان همواره یکی از حامیان بازپس گیری جزیره بود و حتی قول داد مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای این کار اختصاص دهد.
کاظمی افزود: همچنین جای دارد از مدیریت شهری و اعضای شوراهای قبلی هم بابت پیگیری در مورد این پرونده تقدیر نمایم .
وی گفت: مردم لاهیجان لایق بهترین ها هستند و ما به عنوان خادمان این مردم وظیفه داریم در خدمت ولی نعمتان خود باشیم و شهر لاهیجان با برنامه ریزی ها صورت گرفته به زودی شاهد ارتقای خدمات دهی به شهروندان و مسافران خواهد بود.
شهردار لاهیجان افزود: ما با عمل به وعده های داده شده برای ترسیم شهری زیبا و آباد همه تلاش خود را بکارخواهیم بست و شهروندان شاهد خواهند بود که تیم مدیریت شهری بدون پرداختن به حاشیه ها فقط و فقط به مردم و توسعه شهر لاهیجان فکر می کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا