آخرین خبرهااسلایدرعلم و تکنولوژی

تاریخ رونمایی از آیفون های ۲۰۱۸ اپل رسماً اعلام شد

تاریخ رونمایی از آیفون

کمپانی اپل شب گذشته و همزمان با هیاهوی نمایشگاه IFA 2018 برلین، دعوت نامه های مراسم بعدی خود را به دست رسانه ها رساند. این رویداد قرار است روز ۱۲ سپتامبر (برابر با ۲۱ شهریورماه) در تئاتر استیو جابز، سالنی پر زرق و برق داخل مقر اپل پارک برگزار شود.

هم اکنون انتظار می رود که اپل در این روز از سه آیفون جدید رونمایی کند. مدل نخست و ۵٫۸ اینچی، مسیر آیفون X را ادامه خواهد داد و یک مدل «پرو» غول آسا و ۶٫۵ اینچی هم به مشتریان معرفی می شود. آخرین مدل نیز آیفونی «مقرون به صرفه» است. گفته می شود مدل سوم به پنل ۶٫۱ اینچی LCD مجهز شده و تنها یک دوربین در پشت دارد؛ در حالی که دو دیوایس دیگر از پنل نمایشگر OLED و دوربین اصلی دوگانه بهره می برند. با این همه، دوربین TrueDepth و Face ID در هر سه مدل حضور دارند.

آیفون اپل

گزارش های قبلی حاکی از آن بوده اند که دو تبلت آیپد پرو هم در رویداد اپل رونمایی می شوند. یک مدل احتمالاً نمایشگری ۱۲٫۹ اینچی دارد و دیگری با تفاوتی اندک، ۱۱ اینچی است. گفته می شود هر دو تبلت از کنترل مبتنی بر ژست برای مسیریابی استفاده می کنند و دوربین TrueDepth دارند. و علاوه بر تمام این ها، ممکن است معرفی اپل واچ نسل بعدی با نمایشگر لبه تا لبه هم جزو برنامه های اپل باشد.

برخلاف سال های قبل که طرفداران اپل به تماشای لایو استریم مراسم در وب سایت اپل می نشستند، رونمایی از محصولات امسال احتمالاً از طریق توییتر انجام شود. برای افرادی که در تصاویر تیزر اپل به دنبال معنا می گردند هم باید گفت که روی دعوت نامه امسال جمله «Gather Round» نقش بسته که با مخفف کردن عبارت «جمع شوید – Gather Around» به طراحی دایره ای شکل تئاتر استیو جابز اشاره دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا