آخرین خبرهااستان ها

کارمندان نمونه شهرستان لاهیجان تجلیل شدند

به مناسبت هفته دولت، طی مراسم ویژه ای از کارمندان نمونه و تعدادی از مدیران شهرستان لاهیجان تجلیل بعمل آمد.

تدبیرشرق/طی مراسمی که به همت فرمانداری و با حضور جمعی از روسا و کارمندان ادارات شهرستان لاهیجان روز سه شنبه به مناسبت هفته دولت در سالن شهید باهنر این شهر برگزار شد از کارمند نمونه دستگاه های اجرایی این شهرستان تقدیم لوحه تقدیر تجلیل بعمل آمد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی و باهنر ، گفت:کارمندان بایستی به زیور تعهد و تقوا آراسته باشند تا از اسراف کاری و حیف و میل بیت المال جلوگیری شود و کارمند نمونه کسی است که از ترشرویی و عصبانی شدن در هنگام مواجه با ارباب و رجوع خودداری کند.
امیرجانبازی افزود:اگر در سیستم های اداری با مردم خوب برخورد شده و حرمت انسانی مراجعه کننده حفظ شود، مردم رضایت خواهند داشت و در آن صورت در جامعه مشکلات سیاسی و اجتماعی ایجاد نخواهدشد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان موفق کسانی هستند که راه خروج از تنگناها را بشناسند و سعه ی صدر به معنای مقاومت در مقابل سختی ها داشته باشند گفت:کارمندان ادارات باید به گونه ای رفتار کنند که مردم دوستی را ترویج دهند و وقتی مردم به ادارات مراجعه می کنند احساس خودمانی نمایند.
وی در ادامه با بر شمردن تعدادی از ویژگی های کارمندان موفق ،شایستگی های علمی، هنر همراه سازی و هماهنگی امور، مردم دوستی و دوری از غرور را از جمله این ویژگی ها دانست.

سرپرست فرمانداری لاهیجان اظهارداشت:افتتاح ۲۳۵طرح با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان در هفته دولت امسال توسط بخش خصوصی و دولتی دراین شهرستان قابل توجه است که این پروژه ها حدود ۴۴ درصد به لحاظ تعداد و ۹۶ درصد به لحاظ اعتباری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه هر اعتباری که صرف می شود اعتبار دولتی است گفت: باید مدیران تلاش کنند که اعتبارات اعم از شهرستانی و استانی به نحو احسن هزینه شوند و طرح های اجرایی زمانی ارزش دارند که خیر آن به مردم برسد.

وی از مسئولان شهرستان لاهیجان خواست ، به دنبال اعتبارات ملی باشند و اعتبار بیشتری برای شهرستان جذب نمایند که دراین صورت مردم از مدیران رضایت خواهند داشت.

جانبازی خاطرنشان کرد: امسال در لاهیجان ۲۵۰۰ شغل به صورت غیرمستقیم و برای ۴۵۴ نفر به صورت دایم اشتغال ایجاد شده است.

در این مراسم علاوه بر اهدا لوح تقدیر به کارمندان نمونه و از تعدادی از مدیران شهرستان لاهیجان از جمله مریم برومند مدیر شهرک های صنعتی لاهیجان، اسماعیلی بی غم مدیر سازمان تامین اجتماعی، جلال ملاجعفری مدیر جهاد کشاورزی ، فرهاد دلدار رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و محمدعلی حسین نیا رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت به عنوان مدیران نمونه معرفی و از آنان تقدیر شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا