آخرین خبرهاملی

انتصاب فرمانده نیروی دریایی و معاون هماهنگ کننده سپاه با حکم فرمانده معظم کل قوا

تدبیرشرق/حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریادار پاسدار علی فدوی را به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب کردند.

متن احکام فرمانده کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می کنم.

بهره گیری از کارکنان متدین و انقلابی، ارتقاء آموزش و مهارت‌ها و تجهیزات و امکانات دریایی و اشراف اطلاعاتی توأم با رشد روزافزون توان و آمادگی‌های رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی، توجه به نیازهای معیشتی با رویکرد ساخت نیروی دریایی متحرک و رو به رشد تراز انقلاب اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با خانواده بزرگ سپاه و بسیج و بخش‌های ذیربط لشکری و کشوری در امور دریایی مورد انتظار است.

از تلاش ها و خدمات خالصانه دریادار پاسدار علی فدوی در طول دوره مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.

سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

سید علی خامنه‌ای

۱ شهریورماه ۱۳۹۷

بسم الله الرّحمن الرّحیم

دریادار پاسدار علی فدوی

بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تجارب ارزنده و شایستگی، شما را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.

ارتقای ظرفیت‌‌های کارشناسی و کارآمدی ستاد سپاه با بهره گیری از توانمندی‌ها و قابلیت‌های نخبگی سپاه در نیل به پیشرفت و کسب آمادگی‌های همه جانبه در پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن در تعاملی سازنده و هم‌افزا با ستاد کل و سایر سازمان‌های نیروهای مسلح و لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات سردار سرتیپ پاسدار جمال‌الدین آبرومند در طول دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.

سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

سید علی خامنه‌ای

۱ شهریورماه ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا