آخرین خبرهااستان ها

از تناقص در سخنان نیکفر تا حضور روسای ادارات دولتی در نشست خبری این نماینده مخالف دولت

تدبیرشرق/صبح امروز مراسمی تحت عنوان تجلیل از خبرنگاران و نشست خبری ذبیح‌الله نیکفر نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل بدون حضور منتقدین آقای نماینده در سالن دارالقرآن کانون شهید باهنر شهرستان لاهیجان برگزار شد.

البته کانال‌های تلگرامی از همان ابتدای شروع نشست برخی از آن‌ها به تعریف و تمجید از برگزاری این جلسه پرداختند. جالب‌تر آنکه نیکفر روز گذشته مدعی شده بود که مشاور رسانه‌ای او بایکوت شده، در جلسات دعوت نمی‌شود و حتی برخی محرومیت‌های اجتماعی برای او لحاظ شده است ‌ .

بنا بر گزارش های رسیده و تصاویر منتشر شده از این جلسه ، چند تن از مدیران دولتی با داعیه اصلاح طلبی نیز در جلسه مذکور حضور پیدا کرده و در کنار نماینده ی مخالف دولت حاضر شدند‌

از سرپرست محترم فرمانداری لاهیجان مهندس امیرجانبازی درخواست می شود با توجه به اعلام مواضع شفاف و قاطعانه ی خود در خصوص خط قرمز خواندن سیاست های دولت ، در صورتی که حضور روسای ادارات دولتی حاضر در این مراسم ، بدون کسب از اجازه از متولی عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان لاهیجان بوده ، ضمن اعلام تذکر ، در راستای تغییر و جابجایی ایشان اقدام لازم بعمل آید .

شایان ذکر است حضور روسای ادارات در این نشست خبری در ساعت اداری برگزار شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا