آخرین خبرهااستان ها

ورزش های رزمی مورد توجه نوجوانان و جوانان است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: با توجه به رشته ها و سبک های زیادی که زیر نظر هیات های ورزشی فعالیت دارند، ورزش های رزمی مورد توجه ویژه نوجوانان و جوانان است.

تدبیرشرق/ابوالفضل صادقی در مجمع سالیانه هیات ورزش های رزمی گیلان در رشت اظهار داشت: باید شرایط را فراهم کنیم تا تعداد بیشتری از نوجوانان و جوانان جذب رشته های ورزش های رزمی شوند.
وی به فعالیت این هیات نیز در گیلان اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه روند رو به رشد ورزش های رزمی گیلان مطلوب است و همچنین این هیات یکی از هیات های موفق در این استان بشمار می رود.
وی ادامه داد: با توجه به کثرت سبک ها و رشته های مختلف، مدیریت در این هیات مشکل است اما هیات ورزش های رزمی گیلان موفق بوده و طبق برنامه های ارائه شده ، عملکرد خوبی داشته و در شش ماه دوم سال جاری نیز برنامه های خوبی را از سوی این هیات شاهد خواهیم بود.
رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان نیر در این مجمع گفت: طی سال گذشته ورزشکاران این هیات موفق به کسب ۴۷۸ مدال شدند که از این تعداد، شش مدال جهانی ، ۹ مدال آسیایی ، ۲۶ مدال بین المللی و سایر مدال ها نیز در مسابقات قهرمانی کشور کسب شده است.
مرتضی حسن زاده افزود: همچنین طی سال گذشته ۱۱۱ رویداد ورزشی توسط این هیات انجام شده که ۸۳ رویداد مربوط به بخش آقایان و ۲۸ مورد مربوط به بخش بانوان بود و ۳۸ اعزام نیز به مسابقات قهرمانی کشور در سبک های مختلف داشتیم.
وی اظهار کرد: همچنین طی سال گذشته در ۲ مسابقه جهانی و ۲ مسابقه آسیایی شرکت کردیم و میزبانی هشت دوره مسابقات کشوری را در استان گیلان برعهده داشته و ۲ اردوی تیم ملی نیز در گیلان برگزار شد.
وی به راه اندازی سامانه ثبت ورزشکاران در گیلان اشاره و تصریح کرد: بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در این هیات فعالیت دارند که به طور حتم تعداد ورزشکاران بیش از این عدد است و همچنین تاکنون ۲۳۸ مربی فعال در این سامانه ثبت شده که این رقم نیز باید حداقل ۲ برابر افزایش یابد.
مجمع سالیانه هیات ورزش های رزمی گیلان با حضور فرهنگ شادنیا دبیرکل فدراسیون ورزش های رزمی ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، مسئولان هیات ورزش های رزمی و اعضای مجمع عمومی این هیات در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا