آخرین خبرهااستان ها

استاندار گیلان تأکید کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان باید در اولویت‌ باشد / انتقاد از فرصت‌سوزی ۱۳ ساله

نماینده عالی دولت در گیلان ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان را از جمله اولویت‌ها برشمرد و با انتقاد از عدم بهره گیری از این فرصت طی ۱۳ سال گذشته تصریح کرد: باید با همگرایی لازم در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم.

تدبیرشرق/مصطفی سالاری در کارگروه شناسایی ظرفیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استان گیلان که در محل سالن شهید انصاری استانداری برگزار گردید با اشاره به نقش مناطق ویژه اقتصادی در ایجاد ظرفیت های شغلی و توسعه سرمایه گذاری اظهار داشت: مناطق ویژه اقتصادی نقش مهمی را در رونق تجاری و اقتصادی منطقه ایفا خواهند کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه چنانچه اهالی منطقه از توانایی سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی برخوردار باشند می توانند مشارکت داشته باشند تصریح کرد: سرمایه گذاران باید با اولویت به کارگیری نیروهای بومی آن منطقه طرح های خود را اجرایی کنند.

وی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان را از جمله اولویت‌ها برشمرد و با انتقاد از عدم بهره گیری از این فرصت طی ۱۳ سال گذشته تصریح کرد: باید با همگرایی لازم در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت ثبت سازمان مسئول، تهیه طرح جامع توسعه و جذب سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان تاکید و با بیان اینکه مباحث زیست محیطی و کاربردی می بایست در حین اجرای طرح جامع لحاظ گردد تصریح کرد: تمامی فعالیت ها در این منطقه باید متناسب با شرایط زیست محیطی باشد.

وی بر لزوم همکاری تمامی دستگاهها در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان تاکید کرد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان می تواند نقش بسزایی را در توسعه این منطقه ایفا کند.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به اهمیت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لنگرود ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان باید در جهت تامین زیرساخت های لازم در این منطقه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نباشند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا