آخرین خبرهااستان هااسلایدر

اگر مدیری میان رسانه و خودش دیوار بکشد عیب از خود مدیر است | هیچ راهی جز مقاومت نداریم

سید محمد احمدی، نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه همه ما پاسخگوی خون شهدا باشیم افزود: هیچ گاه کاری انجام نخواهم داد که صرفا خوشایند فردی باشد.

تدبیرشرق/به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گیلان به همت فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در نشست بزرگداشت روز خبرنگار با تبریک این روز گفت: یاد و خاطر شهدای رسانه به ویژه شهید صارمی را گرامی میداریم.

شان قلم انقدر ارزشمند است که خداوند به آن قسم خورده است

علیرضا انصاری با بیان اینکه کار خبرنگاری، روشن بخشی است، گفت: از نوشتن به عرق ریزان روح معنا می‌کنند و شان و شرافت قلم انقدر ارزشمند است که خداوند به آن قسم خورده است.

وی با اشاره به اینکه قلم متبرکه قلمی است که باید به منافع مردم و عدالت جاری باشد، افزود: کار خبرنگاری از خون شهیدان ارزشمندتر دانسته شده است زیرا در مقابل جهل و نادانی مجاهدت می‌کند.

انصاری ادامه داد: آنچه در تاریخ بسیار توانسته انسان‌ها را به یوغ بندگی بکشاند، نادانی است.

اگر مدیری میان رسانه و خودش دیوار بکشد عیب از خود مدیر است | شرایط کشور خاص است

به گزارش دیارمیرزا در ادامه جلسه فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه روز خبرنگار روز قدردانی از زحمات اصحاب رسانه است، گفت: بنده همیشه جامعه رسانه را یک ظرفیت برای خدمت رسانی به مردم می‌دانم.

سید محمد احمدی با بیان اینکه اگر مدیری میان رسانه و خودش دیوار بکشد عیب از خود مدیر است، تصریح کرد: شرایط کشور خاص است و این مسئله را رسانه ها بهتر می‌داند.

وی ادامه داد: قوام دادن به استراتژی جمهوری اسلامی هزینه دارد و تحریم ها یکی از این هزینه ها است.

ارتباط میان رسانه و مدیر باید دو سویه باشد

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه ارتباط میان رسانه و مدیر باید دو سویه باشد افزود: برای شفاف سازی در عملکرده ها نیازمند چنین ارتباطات هستیم.

وی افزود: مدیران باید تزریق امید داشته باشیم و تنها قشری که میتواند در این مسئله به ما کمک کند اصحاب رسانه است.

احمدی گفت: خبرنگاران در جلسات با همراهی می‌تواند در تزریق امید و کمک به شرایط فعلی بسیار موثر باشند. بسیار از رسانه ها مشورت می‌گیرم و همیشه از آنها در تصمیم‌گیری‌ها بهره می‌برم.

فرمانداری شهرستان باید بر عملکرد شوراها نظارت داشته باشد

فرماندار رشت با بیان اینکه فرمانداری شهرستان باید بر عملکرد شوراها نظارت داشته باشد، گفت: بنده در هر شهرستانی بودم مطابق اختیاراتی که قانون به فرمانداران داده است مصوبه های شورا را با قانون تطبیق می‌دهم و این همیشه در برنامه کاری بنده بوده است.

همه ما پاسخگوی خون شهدا باشیم

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه همه ما پاسخگوی خون شهدا باشیم، افزود: هیچ گاه کاری انجام نخواهم داد که صرفا خوشایند فردی باشد.

احمدی افزود: امیدوارم اعضای شورای شهر، شهرداری را انتخاب کنند که درست باشد و منجر به توسعه شهری گردد.

وی در مورد بدهی روابط عمومی فرمانداری گفت: سندی در این مورد ندیدم و اگر سندی دارید به بنده ارائه دهند.

فرماندار رشت با بیان اینکه ۱۷۶ نشریه محلی و ۱۱۳ پایگاه و ۱۰۰ دفتر سرپرستی در شهرستان رشت فعالیت می‌کنند، افزود: ۷۰ درصد این موارد درشهر رشت مشغول هستند.

هیچ راهی جز مقاومت، همدلی و هم زبانی در داخل جامعه نداریم

وی در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم در پیش برد اهداف نظام، انقلاب و دولت منتخب پایدار باشبم هیچ راهی جز مقاومت، همدلی و هم زبانی در داخل جامعه نداریم.

احمدی با اشاره به اینکه گاها تماس‌هایی از سوی خبرنگارها داشته‌ام اما جوابی که انتظار داشتند دریافت نکردند گفت: باید از کمبودها و محدودیت‌های فرماندار آگاهی داشته باشید و نقد سازنده را بیان کنید.

وی در پایان گفت: توانستیم از ظرفیت‌های شهرستان رشت به نحو احسن استفاده کنیم و به یاری رسانه ها در هفته دولت به مردم اعلام خواهیم کرد.

عکس:ساجده امام دوست

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا