آخرین خبرهااستان هااسلایدرچشم‌انداز توسعهفوری

جمشیدنژاد عنوان کرد: بهبود فضای اقتصادی با توسعه گردشگری در دستور کار استانداری گیلان قرار دارد

جمشیدنژاد

معاون سیاسی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: گردشگری می‌تواند مبنای توسعه استان گیلان و به تبع آن کل کشور قرار گیرد. بهبود فضای اقتصادی با توسعه گردشگری در دستور کار استانداری استان گیلان قرار دارد.

علی‌اصغر جمشیدنژاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان گیلان برای کمک به توسعه کشور بیان داشت: تجارت و صادرات به کشور‌های حاشیه دریای خزر، کشاورزی، تولیدات، گردشگری و توریسم از جمله ظرفیت‌های مهم اقتصادی گیلان هستند.

وی افزود: گردشگری می‌تواند مبنای توسعه استان گیلان و به تبع آن کل کشور قرار گیرد. بهبود فضای اقتصادی با توسعه گردشگری در دستور کار استانداری استان گیلان قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی استان بحث کشاورزی است، گفت: با توجه به استعداد و پتانسیل موجود در استان می‌توانیم جز استان‌های برتر باشیم.  مجموعه‌ای از محصولات منحصر به فرد و گران قیمت دنیا مانند زعفران در ایران تولید می‌شود.

جمشیدنژاد با تاکید بر اینکه باید با اصلاح و بهبود روش‌های تولید موفق‌تر عمل کنیم، اظهارکرد: باید به نیاز‌های ضروری توجه ویژه و راهکار‌های لازم ارائه شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا