آخرین خبرهااستان ها

موفقیت معمار جوان گیلانی در جشنواره اسپانیا

به گزارش تدبیر شرق طرح پیاده راه قرقاول لنگرود، کاری از آتلیه معماری دکتر کسری میرپادیاب و همکاران، به عنوان پروژه برتر، به مرحله فینال چهارمین جشنواره قاره ای معماری آسیا اروپا در بارسلون اسپانیا راه یافته و نامزد دریافت معتبرترین جایزه جهانی شد.
بعد از ارسال پنج پروژه سید کسری میرپادیاب معمار جوان گیلانی به چهارمین دوره جایزه بین الملل بین قاره ای معماری آسیا و اروپا در سال ۲۰۱۸، چهار پروژه ی وی تحت عنوان دروازه ورودی گردنه حیران آستارا، مجتمع مسکونی چی چی نی قزوین، پیاده راه قرقاول لنگرود و دروازه ورودی دانشگاه گیلان انتخاب و در نهایت پروژه پیاده راه قرقاول لنگرود، کاندید دریافت معتبرترین جایزه ی جهانی اسپانیا در بارسلون اسپانیا شد.
جشنواره معماری اسپانیا هر ساله برترین آثار معماران هر قاره را انتخاب می کند و در مراسمی که بیست و ششم اکتبر (نهم آبان ماه ) در بارسلون اسپانیا برگزار می شود جوایز طرح های برتر معماری اهدا می شود و برترین طرح جهان نیز در این روز انتخاب خواهد شد.
کسری میرپادیاب معمار جوان گیلانی نیز به عنوان یکی از برگزیدگان در این فستیوال حضور خواهد داشت.
داوران این فستیوال معتبر جهانی، کارما پیونس ازاسپانیا، یوکو اکویاما از ژاپن، دکتر عباس قریب از ایران، ویلی مولر از آرژانتین و علی باسبوس از لبنان از معماران برجسته دنیا هستند.
قابل ذکر است، نمایشگاه آثار راه یافتگان به مرحله دوم جایزه همزمان با جشنواره، به مدت سه روز در مدرسه معماری IaaC بارسلون برقرار خواهد بود./خط اول

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا