آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغفوری

محمود باقری خطیبانی: حامد عبداللهی و امیرحسین علوی گزینه های مناسبی برای شهرداری رشت هستند/ زبده تمایلی برای حضور در رشت ندارد

محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی دوره ی چهارم شهر رشت در گفتگویی اختصاصی با تدبیر شرق در خصوص مدیریت شهری رشت و اتفاقات رخ داده در این زمینه گفت : وجود آقای نصرتی آرامشی را به شهرداری رشت داده بود نسبت به شرایطی که در زمان شورای چهارم که خود من نیز عضو آن بودم در آن نهاد برقرار بود .

وی افزود : یکی از عوامل عدم آرامش در شهرداری را بنده عدم نظارت شورای چهارم رشت می دانم که با آن بدهی های کلان ، نابسامانی های محیط اداری و عدم آرامش همکاران آقای نصرتی توانسته بود آن فضا را به سمت آرامش پیش ببرد.
باقری خطیبانی ادامه داد : ایشان در نهایت استعفا دادند و رفتند و باید به ایشان تبریک گفت چون در این مدت فعالیت های خیلی خوبی انجام دادند و بزرگترین کار و فعالیت دکتر نصرتی همان ایجاد آرامش و ثبات اداری بود و از خبر رفتن ایشان متاثر شدم .

وی در خصوص ویژگی های گزینه ی تصدی مدیریت شهرداری رشت گفت : بنده به بحث بومی یا غیر بومی بودن اعتقاد ندارم ، بنده می گویم مدیریت توانمند بهرحال هر فردی اگر که غیر بومی هم باشد مال همین کشور و ایران اسلامی است ما اگر می خواهیم مدیر داشته باشیم نباید بگوییم که حتما بومی باشد اگر بومی باشد که خیلی بهتر است ولی اگر هم نباشد مانند دکتر نصرتی ، می تواند خدمت کند و کما اینکه ایشان برای شهر رشت مشکلی ایجاد نکردند بلکه موجب آرامش شدند .

وی اظهار داشت : اگر فرد بومی توانمندی باشد که شهر را بشناسد و بتوان از آن بهره برد ، بهتر است .
باقری در پاسخ به این سوال که انتخابات هیات رییسه شورای رشت چقدر بر انتخاب شهردار موثر است ، گفت : در این قضایا معاملاتی صورت خواهد گرفت و در دوره های قبل نیز اینچنین بوده ، در ۶ یا ۸ شهریور هر ساله انتخابات هیات رییسه شورا را داریم و به نظر من این مساله تاثیر خواهد داشت .

باقری در زمینه ی گزینه های مد نظر خاطر نشان کرد : بنده شنیده ام که دو نفر از اعضای شورای شهر برای سمت شهرداری مطرح هستند ، جناب آقای” زبده “که سالهاست ایشان را می شناسم مطرح شده اند و بنده به ایشان ارادت دارم و قطعا نابسامانی هایی که شهرداری در زمینه مسایل مالی و بدهی ها از زمان شورای چهارم و شهردار معزول دارد آقای زبده که فرد معقولی هستند گمان نمی کنم اصلا به فکر این قضایا باشتد و به شهر رشت بیایند .چون ایشان قبل از هر انتصاب و هر کاری ابتدا فکر کرده و سپس عمل می کنند.

باقری اضافه کرد : گمان نمی کنم که آقای زبده در این مقطع به شهر رشت بیایند ، آقای مهندس کاظمی مطرح هستند ایشان هم فرد معقولی اند و بعید به نظر می رسد که ایشان بپذیرند.آقای عبدالهی و آقای علوی هم مطرح هستند و هر دو فرد تحصیلکرده ای می باشند ، آقای عبدالهی مدیریت شهری را خوب بلد است اگر ایشان را کمک و حمایت کنیم می توان از وجود وی استفاده کرد .

وی افزود : آقای علوی هم بر همین منوال ، ایشان هم مدیریت شهری و اقتصادی را بلد است و اگر بتوان از وجود ایشان و آقای عبدالهی که از اعضای شورا هم هستند استفاده کرد چه اشکالی دارد ؟
باقری ادامه داد : در حال حاضر من عضو شورا نیستم بلکه یک شهروند هستم و امیدوارم که شهردار خوبی برای شهر رشت انتخاب شود .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا