آخرین خبرهااستان ها

هوشیاری مردمی اساس مقابله با فضای اخیر اقتصادی در کشور است/درک شرایط حاکم بر بازار در کنترل بازار موثر است

به گزارش تدبیر شرق به نقل از واحد روابط عمومی سازمان صنعت ومعدن وتجارت استان گیلان، فرهاد دلق پوش؛ در جلسه کمیسیون نظارت استان ،هوشیاری مردمی را اساس مقابله با فضای اخیر اقتصادی در جامعه دانست وتاکید نمود: مدیریت ومهارت تورم بر عهده یک دستگاه نظارتی نیست بلکه اتحاد وانسجام کلیه اعضای کمیسیون نظارت وکارگروه تنظیم بازار استان را می طلبد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به جایگاه ویژه نظارتی کمیسیون گفت:کمیسیون نظارت امانتدار بازار ومردم است بر همین اساس در تصمیمات باید قضاوت عادلانه متکی بر قانون و واقعیت وجود داشته باشد.
دکتر دلق پوش با انتقاد از رویکرد ابزاری برخی از افراد جهت حضور در تشکیلات اصناف شهرستانها، تاکید کرد: کسی حق سوء استفاده از جایگاه قانونی و استفاده ابزاری از بازار را ندارد بدون مماشات این افراد خلع و به دستگاه قضا جهت برخورد قانونی معرفی خواهند شد فلذا فضای اخیر بازار نباید دستخوش تصمیمات فردی شود وآرامش و نظم بازار باید به صورت منطقی حفظ شود.
وی درک شرایط حاکم بر بازار و تاثیر آن در کنترل و نظارت بر مبادی تولید و توزیع را مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: پرواضح است که اثرات اقتصادی کشور ما متاثر از تحولات سیاسی و ورود دشمنان از درگاه اقتصادی جهت ضربه زدن به نظام می باشد لذا هوشیاری و همراهی در کنترل بازار تکلیف همگانی ماست.
رئیس کمیسیون نظارت استان گیلان در پایان گفت: هیات های تخلفات صنفی در استان جهت بررسی مشکلات و تخلفات احتمالی تشکیل می گردد و نتایج بررسی های آن جهت تصمیم گیری به کمیسیون نظارت ارجاع می گردد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا