آخرین خبرهااستان ها

جهت حل مشکلات پیش آمده در حوزه تامین برق صنایع گیلان کمیته انرژی در گیلان تشکیل می گردد

به گزارش تدبیرشرق به نقل از واحد روابط عمومی سازمان صنعت ومعدن استان گیلان، جلسه هم اندیشی واحدهای تولیدی با موضوع مسائل مرتبط با برق با حضور مدیران ارشد شرکت برق منطقه ای گیلان، توزیع برق و تعداد زیادی از مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان در محل سازمان صنعت ومعدن و تجارت گیلان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هدف از برگزاری این جلسه را مدیریت هدفمند مشکلات مرتبط با قطعی های برق اخیر عنوان کرد و گفت: با توجه به مشکلات و خسارت های بوجود آمده در قطعی های اخیر و تماس های مکرر واحدهای تولیدی در این خصوص، تصمیم گرفتیم این موضوع را در قالب نشستی با حضور مدیران مختلف بخش های گوناگون تولید و صنعت مطرح کنیم.

دکتر فرهاد دلق پوش گفت: خواسته واحدهای تولیدی این است که در صورت نیاز به قطعی برق در این واحدها این موضوع پیش از وقوع اعلام شود. رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت گیلان در ادامه با اشاره به مشکل مورد نظر پیشنهاد داد یک سامانه ارتباطی ویژه برای فعالان حوزه صنعت و معدن در شرکت های برق منطقه ای ایجاد گردد.

رئیس برق منطقه ای گیلان نیز در صحبت هایی با اشاره به افزایش قابل توجه مصرف برق در کل کشور در روزهای اخیر افزود: در هفته اخیر به دلیل افزایش دما و بالارفتن مصرف برق، مشکلاتی را برای بخش صنعت ایجاد شد که این موضوع کشوری است.

عظیم بلبل آبادی افزود: در صورت صرفه جویی حدود ده درصدی میزان مصرف برق در کل کشور در این ایام مشکلی در زمینه برق نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان نیز در این نشست گفت تلاش ما این است که برق صنایع دچار مشکل نشده وقطع برق در این بخش نداشته باشیم. جمشید طالبی افزود: برای اطلاع رسانی مناسب به شرکت های تولیدی در زمان هایی که قطع برق از بالا ضروری است برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

در پایان جلسه مقرر شد «کمیته انرژی» در زمینه  پیگیری و تامین امور برق، گاز و آب صنایع تشکیل گردد. این کمیته با حضور ادارات و تشکل های مرتبط با موضوع در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تشکیل می شود تا از این به بعد مسائل مربوط به این حوزه با برنامه ریزی های بلند مدت و هماهنگی های کامل ادارت و نهادهای دولتی مدیریت شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا