آخرین خبرهااستان هاسیاسیفوری

یک اصلاح طلب شناخته شده معاون سیاسی فرمانداری لاهیجان شد/ دومین جلسه شورای اداری لاهیجان با محوریت معارفه معاون سیاسی و اجتماعی برگزار گردید

نورالله اکبری

دومین جلسه شورای اداری لاهیجان با محوریت معارفه معاون سیاسی و اجتماعی برگزار گردید

به گزارش تدبیرشرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، دومین شورای اداری شهرستان لاهیجان به ریاست مهندس جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان و با حضور جمشید نژاد معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان برگزار گردید.
در این مراسم سرپرست فرمانداری لاهیجان ضمن گرامیداشت یاد شادروان محمدرضا قربانی معاون پیشین سیاسی و اجتماعی این فرمانداری اظهارداشت: او فردی خدوم ، دلسوز و خدمتگزار بودند و سجای اخلاقی بسیاری داشتند و این انسان شریف و بزرگ حتی در بستر بیماری هم کار می کرد و از کار کردن خسته نمی شد.
امیر جانبازی به گرمای کم سابقه تابستان امسال لاهیجان و مشکلات ناشی از آن اشاره کرد و افزود: در مجموع ادارات و نیروهای مردمی در این شهرستان در تلاش شبانه روزی هستند تا بر اثر این گرما مشکلاتی برای بخش کشاورزی و مردم در هنگام فشار بر شبکه برق بوجود نیاید.
وی از شوراهای روستاها، بخش و شهرستان، از دهیاران و پرسنل اداره برق شهرستان لاهیجان بخاطر تلاش شبانه روزی شان تشکر کرد و یادآورشد: همه این نیروها در تلاش هستند تا مشکل یا کمبودی بوجود نیاید و آب کشاورزی به موقع فراهم شود و همه به برق و آب دسترسی داشته باشند.
وی اظهارداشت: در حوزه آب شهری و روستایی، آب کشاورزی و در برق شهرستان توسعه خوبی صورت گرفته است و از شروع گرما با شرکت سهامی برق استان هماهنگی های خوبی صورت گرفت و با مساعدت مدیریت استان اعتبار ۵و نیم میلیارد تومانی به شبکه برق شهرستان اختصاص داده شد که این امر موجب شد که توان تولید الکتریکی و توسعه پایداری شبکه برق ارتقا پیدا کند.
وی با اشاره مهم بودن تامین امنیت و آسایش شهروندان تصریح کرد: با اجرای طرح جایگزینی دو دستگاه ترانسفرموتور ۴۰مگاولت آمپر جایگزین دستگاه های قبلی شدند و برق شهرستان ۳۳درصد رشد داده شد و این رشد در مقام توزیع ۱۶و نیمی درصد بود که اگر این مساعدت نبود مردم با مشکلات بیشتری مواجه می شدند.
وی یادآورشد:در بخش کشاورزی نیز در سطح شهرستان طرح کاداست برای اولین بار در کشور به عنوان پایلوت در ۴۳هزار هکتار از اراضی کشاورزی لاهیجان آغاز شد که در حال اجراست و امسال دوهزارو۸۰۰هکتار از اراضی شالیزاری لاهیجان تحت پوشش طرح تجهیز و نوسازی قرار گرفتند که بیشترین تجهیز در بین شهرستان های استان محسوب می شود.
جانبازی گفت: برای این طرح تجهیز ۱۸میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که این اعتبارات از محل طرح های مصوبه سفر ریاست جمهوری تامین و هدف از اجرا افزایش تولید در واحد سطح بوده است.
وی اظهارداشت: ۳۲۸طرح اشتغال با هزینه ۸۸و نیم میلیارد تومان در این شهرستان معرفی شده اند که با اجرای این طرح ها یک هزارو ۵۹۶فرصت شغلی ایجاد می شود.
جانبازی افزود: از تعداد طرح‌های ارائه شده به دبیرخانه ۱۲۷ طرح با اعتبار ۱۳۶میلیارد و  پانصد و نود و هشت میلیون ریال از سوی استان تصویب و به بانک های عامل معرفی شده و از این مبلغ ۱۶میلیارد و صد و چهل و چهار میلیون ریال به متقاضیان پرداخت گردید.
امیر جانبازی افزود: سهمیه شهرستان لاهیجان در طرح فراگیر ۲۱میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده که تاکنون به علت تعدد متقاضیان، با هماهنگی و برنامه ریزیهای صورت گرفته ۳۲۸ طرح  بیش از ۸۸ میلیاد تومان به دبیرخانه استان ارسال گردید.
وی در ادامه به وضعیت بیمارستان دکتر پیروز پرداخت و گفت: برای بیمارستان ۲۱۲ تختخوابی دکتر پیروز لاهیجان تامین اعتبار لازم صورت گرفته که نیازمند حمایت دانشگاه علوم پزشکی در تجهیز این بیمارستان هستیم.
وی به اخلاق اداری تاکید داشت گفت: در خصوص نظم و انظباط اداری نهایت تلاش در زمینه وجدان کاری را داشته باشیم و احترام ارباب رجوع از اولویت دستگاه ها باشد
امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان به پخش زنده فوتبال جام جهانی در حاشیه استخر اشاره کرد و افزود: از زحمات اعضاءشورای تامین شهرستان، شهردار و اعضاء شورای شهر و حمایت و پشتیبانی استاندار گیلان و معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان برای شاد کردن مردم و خانواده ها در پخش مسابقات ملی فوتبال که باعث مطرح شدن نام لاهیجان در سطح کشور شد قدردانی کرد.
جمشیدنژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در جلسه شورای اداری لاهیجان با تاکید بر لزوم صداقت کاری گفت: مردم اگر تلاش، جدیت و صداقت را در مدیران ببیند حتی چنانچه نتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم از ما راضی خواهند شد.
وی از عملکرد فرماندار، شورای تامین، نیروی انتظامی و شهردار لاهیجان برای شادی و نشاط اجتماعی در شهرستان لاهیجان و پخش مسابقات تیم ملی فوتبال برای عموم مردم تقدیر کرد و افزود: درخواست پخش این مسابقات پس از درخواست شهرستان به حضور دکتر سالاری استاندار گیلان تقدیم شد و ایشان در کمترین زمان با این درخواست ها به جهت افزایش نشاط و شادابی اجتماعی موافقت کردند.
جمشیدنژاد با بیان اینکه تغییر و تحولات به سرعت در حال انجام است، یادآور شد: باید در دوران خدمت خود اثر ماندگار به جا بگذاریم و بیشتر از گذشته برای رفع مشکلات تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه راه مقابله با محدودیت و تحریم ها افزایش انسجام داخلی است، تصریح کرد: وحدت و انسجام داخلی سد محکمی در برابر آسیب‌ها خواهد بود.
معاون استاندار گیلان تصریح کرد: با روند معمولی نمی توان مشکلات مردم را رفع کرد و نیازمند تلاش بیشتر و گسترده تر داریم.
در پایان جلسه آئین معارفه نورالله اکبری بعنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لاهیجان صورت گرفت.
اکبری که به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان لاهیجان انتخاب شد قبل از این معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان را برعهده داشت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا