آخرین خبرهااستان ها

آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات برگزار شد

همزمان با روز قلم آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان برگزار شد.

تدبیرشرق/آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها عصر امروز با حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کشوری و استانی و اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر در سالن همایش های منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

فراخوان اولین جشنواره ملی مطبوعات از مهر ماه سال گذشته در هفت بخش گزارش، سرمقاله ، یادداشت، مقاله، تیتر، مصاحبه، عکس و بخش ویژه با عنوان نقش رسانه‌ها در تقویت باورهای دینی و فرهنگ‌سازی، نقش رسانه‌ها در جهت‌دهی و ارائه راهکار و حل معضلات در حوزه تولید و اشتغال و نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه ملی منطقه‌ای و اقتصاد مقاومتی با رویکرد فرهنگ سازی و گفتمان‌سازی با موضوع اقتصادمقاومتی اعلام شد و از مجموع ۶۳۴ اثر ارسالی به این جشنواره و ارزیابی توسط هیئت داوران در پایان به سه نفر برتر هر رشته لوح تقدیر، تندیس و جوایز اهدا شد.

تاثیر گفتمان‌ سازی رسانه‌ای در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت طلاق و اعتیاد و تاثیر مبانی فکری میرزا کوچک‌خان در شکل گیری و استمرار نهضت جنگل و تاثیر قیام میرزا در آینده گیلان و کشور از محورهای دیگر برگزاری این جشنواره بوده است.

در حاشیه برگزاری این مراسم معاون رییس‌جمهور و استاندار گیلان از نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری که مشتمل بر ۳۰ غرفه و با هدف معرفی تاریخچه مطبوعات گیلان و ارائه توانمدی‌های رسانه‌های استان برپا شد، بازدید کردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا