بین الملل

دادستان کل آمریکا به دلیل افزایش تنش با ترامپ استعفا داد

دادستان کل آمریکا

تارنمای خبری ‘وال استریت ژورنال’ درخبری نوشت: جف سشنز دادستان کل و وزیر دادگستری دولت دونالد ترامپ بر سر تنش با رئیس جمهوری آمریکا استعفای خود را ارائه کرد.

به گزارش تدبیرشرق، وال استریت ژورنال افزود: بنابرمنابع مطلع، سشنز در پی تنش با ترامپ در باره تحقیقات درخصوص مداخله روسیه در انتخابات 2016 میلادی، استعفای خود را ارائه کرده است.
وال استریت افزود: ارائه این استعفا حالت رسمی نداشته است.
درهمین حال تارنمای شبکه خبری ‘سی ان ان’ نیز ضمن پوشش این خبر نوشت: یک منبع مطلع به این شبکه خبری گفته است رئیس جمهوری ودادستان کل آمریکا طی هفته های اخیر و پس از آنکه سشنز خود را از تحقیق درباره روسیه نجات داد، تنش شدیدی بین این دو درگرفته است.
سی ان ان افزود: یک مقام رسمی دولت به این شبکه خبری گفته است که دادستان کل آمریکا تاکید کرده است، درصورتی که دونالد ترامپ وی را نخواهد، استعفا خواهد داد.
این شبکه خبری آمریکایی درادامه آورده است:این امر با مساله شهادت دادن ‘جیمز کومی’ رئیس سابق اف.بی.آی در کمتیه تحقیق کنگره آمریکا درخصوص گفت و گوهای خصوصی وی با شخص رئیس جمهوری بر سرتحقیق مداخله روسیه و همچنین برخی تحقیقات درخصوص ارتباط ‘جرد کوشنر’ داماد رئیس جمهوری آمریکا در ایجاد یک کانال مخفی با روسیه، همزمان شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا