آخرین خبرهااجتماعیاستان هافوری

سرپرست فرمانداری لاهیجان: با افزایش قیمت غیرمتعارف به‌طور جد برخورد می‌شود

امیر جانبازی

 سرپرست فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه با افزایش قیمت غیرمتعارف به‌طور جد برخورد می‌شود، افزود: کالاها اساسی و ضروری مردم به مقدار کافی در شهرستان موجود می‌باشد و هیچ مشکلی در تأمین آن‌ها نیست.

به گزارش تدبیرشرق، امیر جانبازی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان لاهیجان، ضمن گرامیداشت روز صنعت معدن اظهار داشت: نباید شرایطی فراهم شود که مشکل مردم زیاد شود و برگزاری این جلسات باید منتج به رفع مشکلات باشد.
وی افزود: تفکر اینکه امکان دارد در آینده نوسانات ارزی به وجود آید و متناسب با آن قیمت ریالی اجناس مشخص شود، معقول نمی‌باشد و ریاست محترم جمهور در سخنان خود تأکید داشتند که تولیدکنندگان برای تهیه مواد اولیه هیچ محدودیت ارزی ندارند.
سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: اجناسی که گران خریداری‌نشده نباید گران فروخته شود بنابراین دلیل خاصی ندارد که در کالاهای اساسی افزایش قیمت داشته باشیم و بازرسین می‌بایست موضوع افزایش قیمت‌ها را جدی بگیرند و در بازدیدها فاکتور خرید فروشندگان رؤیت شود.

جانبازی با بیان اینکه با افزایش قیمت غیرمتعارف به‌طور جد برخورد می‌شود، افزود: کالاها اساسی و ضروری مردم به مقدار کافی در شهرستان موجود می‌باشد و هیچ مشکلی در تأمین آن‌ها نیست.

وی در پایان گفت: ستاد تنظیم بازار ضمن بازدید روزانه، گزارش را به فرمانداری ارائه کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا